robbery Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg har "nylig" kjøpt meg ny PC (dvs 2mnd siden), og alt har sånn någenlunde fungert helt greit. Når jeg fikk kjørt PCen opp å gå med Windows XP (ikkno SP), så fungerte Counter-Strike helt nydelig, utenom at driverne til lydkortet kunne jeg ikke installerte med mindre jeg hadde SP2. Det var noe rart med Win XPen som jeg hadde installert, så jeg fikk ikke installert SP2 uansett hvor mye jeg prøvde. Jeg fikk en WinXP install som hadde SP2 slipstreamed, og alt utenom CS fungerer utmerket. Kjører Lost Planet smooth som bare F, med 1024x768 i oppløsning, og kunne tom. kjøre det på 1200x1024 uten store problemer. Jeg kjører også World of Warcraft uten problemer, Halo 2, og diverse andre spill. Det eneste er at når jeg spiller CS, så får jeg syke FPS drops. Den grafikkmotoren som er i CS kan ikke BEGYNNE å måle seg med Lost Planet eller Halo 2, så jeg synes det er meget rart at jeg får FPS drops i akkurat det spillet. Hvis jeg lager min egen server, der bare jeg er inne på, så har jeg 99 fps uten drops. Jeg kan løpe rundt å kose meg helt alene, men hvis jeg går inn på servere med folk på, så dropper fpsen min til rundt alt fra 50 til 80 når jeg ser på flere modeller enn 1. Dette er svært irriterende, og jeg har prøvd å slått av all diverse instillinger på skjermkortet uten lykke. Jeg har installert Steam på nytt, prøvd gamle skjermkort drivere, nyere, helt nyeste (BETA drivere), og installert drivere til skjermen min. Håper noen av dere der ute har noen ideèr hva det her kan være, og setter STOR pris på alle svar som måtte komme Specs: NVIDIA GeForce 8800 GTS AMD AM2 X2 Dual 5600 ABIT Fat4lity AN9 32X Endret 9. august 2007 av robbery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå