Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er det noen av dere som hvet synskravene for og få sertifikat som Skipsfører? Jeg vet at jeg har skjeve hornhinner og er nærsynt. -3,75 i nærsynhet. Og jeg vet at jeg har komplett fargesyn. Aner dere noe om kravene for synet? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Uten å gi deg sikre svar kan det vel tenkes at synet må være rimelig godt/normalt og da er det vel tillatt med et avvik på 0.20- 0.25 +, ergo du må komme deg under laseren. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Uten å gi deg sikre svar kan det vel tenkes at synet må være rimelig godt/normalt og da er det vel tillatt med et avvik på 0.20- 0.25 +, ergo du må komme deg under laseren. 9245573[/snapback] Er du rimelig sikker på dette? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Noen som har sertifikat for store båter her som bruker briller som kan fortelle meg hva kravet er på nærsynhet og langsynhet? Edit: Dobbeltpost. Wops... Endret 9. august 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå