Hansiii Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 http://www.sarcasticgamer.com/2007/08/larg...owners-are.html Sorry, jeg bare måtte poste denne. Men sånn seriøst så er det utrolig hvor dårlig alle konsollprosuentene er til å informere om deres konsoll sine muligheter, de burde kopiere reklamene til iPhone, de får virkelig fram telefonens funksjoner. Konsoll reklamene viser bare hvor bra spillene ser ut Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Litt suspekt å kutte ut at kun 30% av Xbox360-eiere visste at den levere HD-grafikk, noe som opprinnelig var i samme nyhet. Det der, det er selve definisjonen på fanboyism! Edit: Hehe, PS3Fanboy hadde jo gjort det på samme måten, så da røk vel hele poenget mitt. Hrmpf! Endret 9. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt suspekt å kutte ut at kun 30% av Xbox360-eiere visste at den levere HD-grafikk, noe som opprinnelig var i samme nyhet. Det der, det er selve definisjonen på fanboyism! 9244363[/snapback] Satire. Sarcasm. News. Occasional Facts. Ja dette pluss måten det er skrevet på bør sende deg noen hint, kanskje definisjonen på fanboyisme er å ta seg nær av noe som er ment som humor? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis Blu-ray ikke var så viktig, så har jo Sony gjort en god jobb mtp å få folk til å tro at den er totalt overlegen sine konkurrenter i grafikk, etc siden de er villige til å betale så mye for den. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Litt suspekt å kutte ut at kun 30% av Xbox360-eiere visste at den levere HD-grafikk, noe som opprinnelig var i samme nyhet. Det der, det er selve definisjonen på fanboyism! Edit: Hehe, PS3Fanboy hadde jo gjort det på samme måten, så da røk vel hele poenget mitt. Hrmpf! 9244363[/snapback] Nå er vel ikke de som skrev artikkelen 100% seriøse, så fanboy er vel å trekke det litt langt. Hele siden baserer seg vel på å skrive sarkastiske artikler så det kan ikke tas så veldig seriøst. Men problemstillingen og NPD undersøkelsen er jo et problem for alle konsoll produsentene Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Var litt for kjapp til å kommentere der ja Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Litt suspekt å kutte ut at kun 30% av Xbox360-eiere visste at den levere HD-grafikk, noe som opprinnelig var i samme nyhet. Det der, det er selve definisjonen på fanboyism! Edit: Hehe, PS3Fanboy hadde jo gjort det på samme måten, så da røk vel hele poenget mitt. Hrmpf! 9244363[/snapback] Det er også VELDIG mange PS3-eiere som påstår at Xbox 360 ikke kan levere HD-grafikk. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva er det med denne Sarkastiske mannen her som gjør at han grenser til ondskapens grenser? Det kan hende at jeg ble kirurgisk fjernet for humor ved fødsel men jeg finner ikke dette morsomt lengere. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva er det med denne Sarkastiske mannen her som gjør at han grenser til ondskapens grenser? Det kan hende at jeg ble kirurgisk fjernet for humor ved fødsel men jeg finner ikke dette morsomt lengere. 9244802[/snapback] Nei, syns heller ikke det var spesielt morsomt, men det er lett å skjønne at det var ment som humor. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg synes nok engang man glemmer å nevne at det er American ps3 owners det er snakk om her. Uansett har vi vel allerede en tråd om dette her. Endret 9. august 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg synes nok engang man glemmer å nevne at det er American ps3 owners det er snakk om her. haha xD Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) HAH, jeg visste det hele tiden! De er nok bare idioter med penger. Litt suspekt å kutte ut at kun 30% av Xbox360-eiere visste at den levere HD-grafikk, noe som opprinnelig var i samme nyhet. Det der, det er selve definisjonen på fanboyism! 9244363[/snapback] Vi er i tullehumør nå da! In other news, 60% of Wii owners weren't aware that moving your body while you flail about doesn't actually do anything other than make you look like an idiot. Nintendo delen av forumet har altså de mest ekstreme idiotene. Hadde en mistanke. Endret 10. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er vi ikke alle idioter her da? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Stygt redd for det du Norse, he he Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg bare elsker ps3 fanboy! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=810686 Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg