diskoduck Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg skal starte opp igjen med WoW etter en 4 måneders pause, inntil Age of Conan beta åpner opp i allefall. Tenkte jeg skulle lage en PVP-twink. Hvilken levelrange er å anbefale? Hvilken servercluster har god BG? Hvilken side? Antar horde Hvilken klasse? Har mest lyst å pvpe på 20-29 eller 30-39. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg skal starte opp igjen med WoW etter en 4 måneders pause, inntil Age of Conan beta åpner opp i allefall. Tenkte jeg skulle lage en PVP-twink. Hvilken levelrange er å anbefale? Hvilken servercluster har god BG? Hvilken side? Antar horde Hvilken klasse? Har mest lyst å pvpe på 20-29 eller 30-39. 9243803[/snapback] 29, nettop fått ab, og ikke så dyrt som 39 vetke xD Ally, mer utfordrende Hunter eller warr imo, rogues er overvurdert Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg skal starte opp igjen med WoW etter en 4 måneders pause, inntil Age of Conan beta åpner opp i allefall. Tenkte jeg skulle lage en PVP-twink. Hvilken levelrange er å anbefale? Hvilken servercluster har god BG? Hvilken side? Antar horde Hvilken klasse? Har mest lyst å pvpe på 20-29 eller 30-39. 9243803[/snapback] Anbefaler deg å ta en liten titt på denne. Her får du mye nyttig og nødvendig informasjon om twinking, dog den er litt utdatert ved enchants. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå