Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) hehe, ja. hadde vell en konto på ett søsterforum av noe slag. så der tok du meg faktisk i en hvit løgn. skamme seg burdte jeg. 9249661[/snapback] Fysj og fy. Et annet soundtrack som er skikkelig bad-ass er jo det til Loco Roco. Its quite hard core. Endret 10. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Halo (Liker ikke spillet, men themet er utrolig barskt) Elder Scrolls (Alle spill, spesielt Morrowind) Endret 11. august 2007 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ja, fasken. Glemte selfølgelig Elder Scrolls-serien. Spesielt Morrowind. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 battlefield2 armored fury.. alså boosterpakken til bf2...der var den en annen versjon av bf2 intro sangen, høyrtes ut som eit orkester i bakgrunnen..rett og slett magisk .. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Glemmer aldri klassikere som Wizball, Monty on the Run, Last Ninja series Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Glemmer aldri klassikere som Wizball, Monty on the Run, Last Ninja series 9258975[/snapback] Wizball Monty on the run Last Ninja Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 trenger bare nevne Mario NFS serien har også bra soundtracks. 9243783[/snapback] Hvis du da tenker på de nyere utgavene, så kan jeg ikke fatte og begripe at faktisk mener det (med mindre du er rundt 13-14 år da). Pop/rock-låter egner seg ikke som spillmusikk i mine ører, da faller jeg heller for "symfonisk" musikk (eller hva det nå enn kalles). Det kan gjøre spillopplevelsen til noe helt spesielt. Men, det kommer jo an på sjangeren så klart, tenker nå hovedsaklig på adventure/rpg. On-Topic: The Legend of Zelda (alle) The Elder Scrolls: Morrowind og Oblivion Eternal Sonata Stunts (hard 8-bits rock/metal på sitt beste) Halo Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kom til å tenke på et spill som fortjener å bli nevnt her, nemlig Max Payne. I mine øyne er det viktig at spillmusikken underbygger stemningen i spillet, og det synes jeg musikken i Max Payne klarer godt. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Halo, Elder Scrolls, Call of Duty og Battlefield seriene Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvis du da tenker på de nyere utgavene, så kan jeg ikke fatte og begripe at faktisk mener det (med mindre du er rundt 13-14 år da). 9265504[/snapback] Er vel fullt mulig å like en musikksjanger uavhengig av alder, mener jeg. Men dette ble til en "Nevn et spill med bra musikk" tråd. Dette har vi jo i "Generelt". Her er det vel bare kjenningsmelodier som blir diskutert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Monkey Island, Mario og Halo er vel de første som faller meg inn. Alle tre er solide spillserier, og spesiellt Monkey Island har en plass i mitt hjerte. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Resten av themet er ikke så fantastisk, men starten... Beste noen sinne laget til et spill. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg fikk ikke frysninger.. Men denne derimot, det er sangen sin det Den gir frysninger når man rir over de åpne slettene Lenke til kommentar
fluff Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Loco Roco er dritfet. Og den sangen vi fikk høre i den første littlebigplanet filmen. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Det er som gir gåsehud! Endret 14. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Jeg fikk ikke frysninger.. Men denne derimot, det er sangen sin det Den gir frysninger når man rir over de åpne slettene 9278014[/snapback] Syns faktisk Hyrula Field låta fra OOT setter TP sin i bås, med glans TP blir litt for Tin-Tin aktig. Ang. Zelda...SOAD har jo ein liten koselig Zelda trudelutt; Forventer at det er theme låta til neste Zelda spill ja Endret 14. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg fikk ikke frysninger.. Men denne derimot, det er sangen sin det Den gir frysninger når man rir over de åpne slettene 9278014[/snapback] Syns faktisk Hyrula Field låta fra OOT setter TP sin i bås, med glans TP blir litt for Tin-Tin aktig. Ang. Zelda...SOAD har jo ein liten koselig Zelda trudelutt; Forventer at det er theme låta til neste Zelda spill ja 9279200[/snapback] Ja, OoT sin er fin den og. Gamle dager Men jeg liker TP sin minst like bra Men du har jo også Gerudo Valley, fra OoT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor h7i7SkzttIY Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1rfGbB0zqz8 Endret 14. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det gjikk nedover ryggen på meg når eg såg de klippa der ja Lenke til kommentar
Closed Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg syns de beste kjenningsmelodiene er: Metroid Prime: Phendrana Drifts Max Payne: Main Menu Halo: Theme Zelda: Hyrle Field Ico: Main Menu Metal Gear Solid: Theme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå