Gå til innhold

De beste kjenningsmelodiene til spill


prebenl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, smaken er som baken :p Men det var vel Corpomixs' versjon som ble valgt til å åpne Microsofts presssekonferanse på E3, om jeg ikke tar feil :p

9244149[/snapback]

Yepp, var enda værre der, på en måte. :p Den jeg postet er i Credits'n til Halo 2, og i åpningssekvensen, samt at den finnes på det offisielle soundtracket (pluss at den blir spilt av en av de beste gitaristene i verden :p).

 

Flott initiativ av MartinLande til å gi oss linker til låtene.

9245484[/snapback]

Takk, synes flere burde gjøre dette, ellers blir det meningsløst for oss som aldri har hørt dem. Jeg har for eksempel aldri hørt metal gear soundtracket (lett å finne, men likevel).

Lenke til kommentar

Battlefield 1942! Ååh, går kaldt opp over ryggen bare jeg tenker på den.

Selv om jeg ikke har spilt spillet på mange år, så sitter melodien i hodet mitt så snart jeg tenker battlefield. DungdungDUNGdun... tamtadam, dundunDungdung!.

 

Jaja, litt vanskelig å nynne en sang på forum.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ingen nevnt musikken til det første Command & Conquer. Makan til rå musikk hadde jeg aldri hørt før omtrent på den tiden :p

9247352[/snapback]

Den har blitt nevnt maaaange ganger i den andre spill-musikk-tråden, som finnes i "Generelt" delen.

Du finner hele soundtracket til det samt nesten alle oppfølgere i engelen jeg postet noen poster opp. (Akkurat nå virker det som om siden er treeeg, dog)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...