khvm Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei. Jeg har planer om å starte å benytte briller. Ikke på bakgrunn av mitt syn, men heller på grunn av at jeg selv føler jeg kler briller ganske bra Noen som har noen anbefalinger vedrørende brilleforretninger/brillemerker? Eller rett og slett er i samme situasjon som meg? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal du bruke briller uten noe styrke i du da? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er ganske bortkasta, spør du meg Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er ganske bortkasta, spør du meg 9248009[/snapback] Second that Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Mye poeng i å klage på at det er poengløst da, er vel like mye poeng med briller uten styrke som smykker, ringer, hatter, pynteskjerf og annet folk tar på seg for utseendes skyld. Jeg brukte briller en stund, pga styrke, men jeg trivdes ikke helt med dem. Jeg brukte stort sett Synsam butikkene, og de har alltid vært veldig hjelpsomme og hyggelige. De kan jeg anbefale uten problemer. Hvordan de er på pris i forhold til andre, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er ganske bortkasta, spør du meg 9248009[/snapback] Hvorfor det? Briller er da like mye mote som klær osv.. Kjenner flere som bruker briller jeg uten at de egentlig behøver å bruke det. Tips! Porsche Design har noen skikkelig kule innfatninger Lenke til kommentar
khvm Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Takk til iggipop og DrThomas for svar relatert til det jeg faktisk spurte om. Hva får dere to andre egentlig ut av å kommentere negativt til det en person forespør? Lurer veldig... Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Pass på å få i anti-refleks, dette er en nødvendighet spør du meg. Esprit og Police har noen kule innfatninger, mange "cleane" og svarte som jeg synes er penest. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Liker godt brillene fra Alain Mikli. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det er ganske bortkasta, spør du meg 9248009[/snapback] Second that 9249431[/snapback] Noen kler briller, de fleste vill jo se mer voksen ut i det.. Jeg hvet ikke hvor gammel trådsetter er men det kan jo være det? Skall ikke være så vanskelig og få briller uten styrke, men ikke kjøp briller med gult glass da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå