Gå til innhold

Barnehage-juggel og hoppende glansbilder.

Anbefalte innlegg

Ser naa at det har blitt flere teit smile-fjes som drar ned litt paa designet av forumet. Kan ikke all denne barne-hage juggla finnes av dem som er saa interessert i det, istedenfor aa klistre dem rett opp i trynet paa alle sammen?.

:woot::shrug::rofl::grumpy: :google:

Eller kanskje vi heller kan utvide kolleksjonen av smilies til ogsaa aa omfatte Barbie-smilies? Med sminkeveske, speil, kam, og dildo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser naa at det har blitt flere teit smile-fjes som drar ned litt paa designet av forumet.

Hva skal man gjøre? 10-15 brukere roper høyt (og lenge) etter nye/flere smilies. Debatten har gått i mangde dager her under "tilbakemeldinger", og først når smilies'ene er lagt inn kommer det motforestillinger.

Forstår din reaksjon, men samtidig vil jeg si at det er ikke lett å komme alle til lags...

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Er faktisk MEGET glad for de nye smiliene jeg da. Takker så meget amund eller hvem det er som fikk de inn :) (Kunne kanskje gjort den "nye gamle" :lol: smilien mer 3d og mørkegul da, men det blir vel for mye arbeid :) Digga noe så sinnsykt den nye wooteren forresten! :woot:

Edit: Hvorfor er :?lol?: den samme som :*) hvor *'en fjernes og ?'ern er et mellomrom?

Lenke til kommentar

Sukk ja..

Lurer av og til på hvilken aldersgruppe som er størst representert her inne når blinkene avatarer, smileys, signaturer - og hvorvidt firstmile o.a. er en bøff siden de ikke kan gi folk DSL linje dagen etter at de har fått 20 intereserte på sin sentral - ser ut til å være viktigst av alt.. :roll:

Lenke til kommentar

Nye smilies er jo fint, men jeg synes også det er blitt litt for mye forskjellige farger og slikt.. ehh, la meg vise det med et eksempel;

:D:lol::grumpy::shrug:

Hvorfor kunne dere ikke ha modifisert dem slik at fargene ble like? Det ble jo gjort et hederlig forsøk av mbst i denne tråden. Jeg likte forslagene der!

Det er ikke noe stort problem for meg da.. men nå fikk dere mitt lille synspunkt i hvert fall.

grin.gif <-- åhh.. fin smiley!

Lenke til kommentar

Syns det var for mye smilies før også jeg men.

Med det nye forumet putter jo folk inn smilies overalt og har avatarer som gjør det slitsomt å lese forumet.

Forumet har jo bare blitt som en irc kanal med MASSE farger og teite diskusjoner. Hva er det neste? lyd til hver smiley?

Er det noen mulighet til å ta vekk bilder og smiley sånn at den enkelte bruker kan velge selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...