l_man Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) En kompis av meg skal lage seg ett ekstra luftinntak på panseret... Man kan jo liksom ikke bare lage ett hull der og la det stå åpent... Så jeg driver og leter på nettet etter en butikk som selger diverse scoop's diverse diverse Men problemet er jo bare at jeg ikke finner Noen som kan hjelpe meg og finne en nettside der dem selger slikt? Helst norske sider På forhånd takk Ps.... Dette er en Bmw m3 e36 som han skal modifisere litt på, så det må være litt fine scoops Endret 9. august 2007 av l_man Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Tror du har forhasta deg da du skrev denne posten og glemte og sjekke disse. Tror du skal finne en god del scoops om du går gjennom disse sidene. Endret 8. oktober 2007 av Zeph Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spør du meg, så tror jeg neppe du finner noe som blir pent... Ødelegger bilen mener nå jeg... Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 kommer jo litt an på hvilken styling som blir valgt ellers på bilen, men det skal være ganske ekstremt før det blir fint med et scoop Lenke til kommentar
l_man Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Denne m3'n er ferdigstylet fra fabrikk... Bare google bmw m3 evolution2 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Han må jo ikke finne på å ødeleggen en slik bil med scoop! Greit det er en kebab brakke, men det blir jo bare værre med scoop da.. Dette er jo en av de "fine" kebab brakkene, en klassikker... Drar ikke skinnet av pølsa i dagens bilverden, men dog en klassikker Endret 12. august 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kjøp heller ferdigscoopa panser isåfall. Selvmekka ser jævlig ut Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kjøp heller ferdigscoopa panser isåfall. Selvmekka ser jævlig ut 9561729[/snapback] Hvis man gjør det på den måten man skall ser det bra ut Har du skjekket www.streetdesign.no ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kommentarer som kan oppfattast som rasistiske er ikkje tillatt og blitt fjerna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå