alph0r Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heisann... Jeg har fått et litt snodig problem med å finne en kabel som passer til tv-out output'en i mitt 6600gt (jeg er ikke helt sikker på fabrikanten) agp kort. Jeg trodde at tilkoblingen bare var via en vanlig s-video kabel men når jeg så på kortet ser jeg at tilkoblingen er en 9pins sak som ikke passer til s-video kabelen jeg har. Jeg har googlet litt og funnet ut at tilkoblingen muligens heter d-sub. Kan dette stemme? Og kan noen av dere erfarne folk anbefale en kabel som jeg kan bruke til å få koblet tv'n til pc'en? tv-out ser ut som på dette bildet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På forhånd takk. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 D-sub er den blå utgangen (VGA). Fikk du ikke med en kabel? Det følger vanligvis med slike kort. Har du prøvd den vanlige s-video-kabelen? Lenke til kommentar
alph0r Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 D-sub er den blå utgangen (VGA). Fikk du ikke med en kabel? Det følger vanligvis med slike kort. Har du prøvd den vanlige s-video-kabelen? 9243482[/snapback] ah...jeg var ikke klar over at d-sub var det samme som vga. Jeg rotet gjennom de kablene jeg kunne finne som fulgte med pc'en, men kunne ikke finne noe som passet med tv-ut utgangen. Og nei.. s-video kabelen passet ikke såvidt jeg kunne se hvertfall Har du aning om hvilken type kabel jeg trenger? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er sikkert en sånn VIVO utgang som du har og da skal det fölge med en vivo kabel som du kan plugge in S-video kabeln. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå