ArmenMinAU Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ville bare se et eksempel på en vanlig sommerdag. Hvor mange øl har du drukket idag? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Drakk nettopp en halvliter, og da jeg oppdaget at det var det eneste jeg hadde, så tok jeg frem likøren til en kamerat, som foresten var jæææævlig søt, så jeg måtte blande den ut med vann. Morroa tok stop nå nettopp når middagen kom ut. Men nå drakk jeg ikke bare for å kose meg heller da.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Akkurat fått i seg litt grillmat og ett par øl etter en varm dag på jobb. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 SildaJazz i Haugesund nå.. så i dag har det blitt 6-7 øl på kaien.. 5 drinker.. og en kvass ein til kaff'en Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ingen øl i dag desverre. Blakk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Siden "idag" var i går og dette kvalifiserer som telletråd, stenger vi. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg