Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan bruke klcheater?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misliker alt som har med filsharing og cheating å gjør. Tenk hvis alle som bruker sånne program skulle vært cheatere, hvor kult hadde det blitt :-?

Hmm, skal vel ikke utale meg og kazaa når jeg aldri har brukt det, men de f**** cheaterene på DC skulle jeg likt å ************************** :evil:

Lenke til kommentar
zaa når jeg aldri har brukt det, men de f**** cheaterene på DC skulle jeg likt å **************************  :evil:
Pass på tegnbruk Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs. Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropsrtegn, og ikke sett utropstegn og spørsmålstegn rett etter hverandre.
Lenke til kommentar
Hvordan bruker jeg klcheater på kazaa lite?

Trykker på "cheat" men da uploader den på en måte de filene jeg har lastet ned.

Synes du skal droppe cheater og i stedet dele filene dine slik at du bidrar på en fair måte.

Alle som downloader fra meg med en Participation Level på 1000 gjennomgår en grundig sjekk og er jeg ikke fornøyd med antall filer som deles så kutter jeg dem tvert.

Mvh Ronnie "The Runner"

Lenke til kommentar

alle er ikke priviligerte med bredbånd/adsl og har samme mulighet til å dele da...det bidrar jo med å kutte ut de som er på modem isdn.

noe må man jo se litt igjenom fingrene med...

men.

bare for å ha det sagt..å bruke slike tillegs programmer som muligjør at man kan cheate støtter eg IKKE :grumpy: , syns ikke noe om det. noe har alle sammen mulighet å dele uansett,

det er liksom min mening da.

mvh kriger

Lenke til kommentar

Driter vel i det nivået jeg er på. Er interessert i å få tak i det jeg skal. Deler en god del, men at folk i laster ned fra meg er da ikke min feil. Hadde jeg fått cheater'n til å funke hadde alt vært så mye bedre. Burdre heller gått på hvor mye man delte ut og ikke på hvor mye andre laster opp. Spes med tanke på at det går på 0,63kbps ganske så ofte.

Lenke til kommentar
alle er ikke priviligerte med bredbånd/adsl og har samme mulighet til å dele da...det bidrar jo med å kutte ut de som er på modem isdn.

noe må man jo se litt igjenom fingrene med...

Tullball. Jeg har brukt Kazaa med ISDN i over et år før jeg fikk ADSL rett før jul og hadde ingen problemer med å dele ut 24k med båndbredde for upload. Det er ikke alll verden, men nok til at jeg hadde konstant High Participation Level

Det er først nå etter at jeg har fått ADSL at min Participation Level har sunket som en sten........

Del båndbredde og filer. Sånn som systemet har blitt i dag så er Participation Level det dummeste Kazaa har utviklet. Kun juksemakere som tjener på det. Nå prøver jeg og finne noe annet program for å dele filmer og musikk, det blir for dumt at freeloadere skal okkupere all min båndbredde for upload.

Mvh Ronnie "The Runner"

Lenke til kommentar

Nei, jeg er helt enig her.

Freeloadere er drepen for P2P-nettverk.

Tenk hvis ALLE hadde brukt KLCheater. Da hadde det faktisk ikke vært en eneste fil på KaZaA-nettverket.

Dette er for gale. Hver gang jeg downloader, deler jeg ALLE mine filer (multimedia-filene, asså)

Lenke til kommentar

som tjener på det. Nå prøver jeg og finne noe annet program for å dele filmer og musikk, det blir for dumt at freeloadere skal okkupere all min båndbredde for upload.

Mvh Ronnie "The Runner"

Et godt råd:

Prøv direct connect så går alt så mye bedre!

Svenskene er ikke så langt unna,slik at en film går på et par timer om linjen din er rask nok. På kazaa er det fleste filmene av dårlig kvalitet (typisk 100-300 mb store)

Lenke til kommentar

B|Real wrote: Pass på tegnbruk Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs. Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropsrtegn, og ikke sett utropstegn og spørsmålstegn rett etter hverandre.

Quote: ser ikke noe utropstegn eller spørsmålstegn jeg, ser bare * som erstatter bokstaver, hadde jeg skreve det som egentlig skulle stått der hadde det blitt litt sterk kost fork enkelte her :o

Lenke til kommentar

kazaa lite er MYE greiere enn kl cheater da... ingen ads heller.

Misliker kazaa sterkt, likevel deler jeg ut ALLE mine filer. Ikke min feil at de er mislikt :)

Kazaa installerer jeg kun mens jeg venter på å få nok dritt på disken til å komme inn på de råe hubene i DC

Lenke til kommentar
Hvordan bruker jeg klcheater på kazaa lite?

Trykker på "cheat" men da uploader den på en måte de filene jeg har lastet ned.

Skjønner ikke helt her..noen som har peiling?

Gode grunner til å jukse litt med p2p:

1. det MAAAAAANGE useriøse medlemer som ved et "uhell" omdanner Max Pain til Ut2003, the sims til fifa 2003, fifa 2002 til fifa 2003 osv. Jeg er dritt lei av at folk gjør sånn for dette gjør at jeg må laste ned mer enn planlagt, bruk a juks vil i det minste gjøre at det går litt fortere

2. man vil ha ned ting så fort som over hode mulig

Lenke til kommentar

enig, men det er forsatt mange cheatere rundt på disse hubene. og disse gjør meg forbanne rett og slett. Uansett jeg bruker ikke dette uansett. Benytter meg mest av FTP, siden dette går mye raskere og at du får det nyeste med engang.

Men et problem for de fleste er å få tak i gode ftp servere. Siden disse blir formidlet gjennom venner osv.. Har man rask linje, vil man med engang få tilgang til de beste serverne. Kan også joine irc med fil servere. Disse er også meget gode, siden du blir uploadet konstant med nye ting av f.eks filmer, Friends osv..

Dessuten finnes det ikke cheatere på IRC etter FTP, siden disse blir bannet gjennom boter som sjekker innholdet på pc'en!

Lenke til kommentar
ernie85: finn de rette hubbene på DC så slipper du dette :wink:

edit: slipper det med at folk renamer. Forekommer kanskje der og, men det er sjelden, aldri opplevd det selv, og jeg har holdt på DC i ca. 2 år nå. Men nøkkelordet er å finne rett hub.

eDonkey!!! Det er tingen det, har enda ikke opplevd å finne feil navn på filene enn så lenge...

Lenke til kommentar

Synes winmx 3.-31 er grei å laste ned fra.

[offtopic] MEN har bare 56k og ja....du vett...jeg kommer til 87% og så disconnecter vedkomne meg.Dette gjør meg meget forbanna,kan ikke de j**** idiotene som ikke har 15min.til overs heller kaste meg av linja med en gang? Eller skrive en msg.til meg? Selv om jeg bare har modem så deler jeg faktisk 1 linje på 25kbps.Så,alle "eplekjekke" fjortisser med "motorvei" som kaster folk av bare de får sin sang;DRA RETT TIL H****** :evil: [/OFFTOPIC]

2 CENT

Lenke til kommentar

Prøv direct connect så går alt så mye bedre!

Svenskene er ikke så langt unna,slik at en film går på et par timer om linjen din er rask nok. På kazaa er det fleste filmene av dårlig kvalitet (typisk 100-300 mb store)

Har lastet ned DC++ tidligere i dag, men fikk liksom ikke dreisen på det. Klarte ikke å koble meg opp mot noen brukere (sikkert på grunn av firewall og den passiv - passiv koblingen som ikke går).

Får teste litt mer og se om jeg finner noen FAQ´er om emnet.

Jeg har 30+ GB med filmer og musikk som bare venter på bli delt med streite folk. Nå er jeg lei Kazaa og jeg ser jo også at min hastighet går ned på grunn av at jeg kommer bak i køen fordi jeg ikke bruker en cheater.

Mvh Ronnie "The Runner"

Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet: Vent til den uploaden du ser er ferdig. Da får du 1000 participation level. Brukes programmet så pfte jeg kan nå for tiden. Uten det så er ikke KaZaA noe vits i å bruke, da kunne en likesågreit bare uninstallert det. JEg sharer alt jeg laster ned, til de få som i det hele tatt uploader iallefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...