Filmvenn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For min del er dette med å understreke at Unreal 3 på PS3 er kan være vanskelig, vurderte å kjøpe det til PS3`en jeg får i midten av september. Men jeg kjøper istede LittelBigPlanet ettersom det er esklusivt til PS3 etter hva jeg kan huske og jeg likte ikke Strangehold så veldig når jeg prøvde demoen(til 360). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Stranglehold's PS3 delay ONLY for Euro version. US version still on track for September 17. Linky. Når skal disse jævla tyskerne lære seg engelsk? Edit: Gjetter at oversettelser til diverse språk er grunnen til utsettelse. 9244690[/snapback] Edit: Du gjetter, men jeg VEDDER på at det er derfor. The Darkness Spiderman 3 nå Strangelhold? Ser ut som oversetterne er litt sløve med PS3 spill. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Utsettelser, utsettelser.... Er jo kanskje kjedelig der og da, men finner de alvorlige bugs synes jeg det er helt greit at det blir utsatt. Man legger ikke ut nesten 600,- for et spill for å patche det i hytt og gevær (selv om det er ganske enkelt på PS3 da ) Allikevel, en dårlig nyhet. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Det måtte vel være noe så banalt som oversettinga som var problemet. Blurgh. Hva er forskjellen mellom 360 og PS3 her? Blir ikke 360-spill også oversatt til europeiske språk som fransk, tysk osv? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Timeshift ute 30/10 til PC og Xbox360. PS3 versjonen en eller annen gang i desember. Link Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Blazing Angels 2 out on August 30, PS3 version delayed to October. Linky. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om spillene som er diskutert i denne tråden, men det er jo en kjedelig trend for oss med PS3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Denne tråden vokser nok bare mer og mer Kan legge til at Stuntman Ignition og Airborne også blir utsatt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) en trend sony ikke har råd til og la forsette..folk velger jo berre 360 versjonen eller kjøper seg 360...makan til slurv fra utviklere.. EDIT: Dirt og Graw2 er vel også på delayed listen.. Endret 9. august 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Stemmer det, men i følge utviklerene skal PS3 skilte med den beste versjonen av DiRT også, om det stemmer er kanskje ikkje ventetiden forgjeves. GRAW2 har lassavis med ekstra online maps etc. på PS3, men om det ender opp som lysbildeshow veit vi jo ikkje. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) The darkness og spiderman 3 kan man bare lure på hvorfor kom så sent, men det gjaldt kun europa.. så det er ikke så rart å tenke oversettelsen var skylden. På en annen side burde det da ikke kun ha vært ps3 versjonen som ble utsatt.. så sannsynligvis er det noe galt med sony europe (som vi desverre vet er totalt idioter (lik-sang noen?) eller deres partnere. Endret 9. august 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Tja...virker som Stranglehold ikke er utsatt til PS3 likevel. Kommer riktignok ut etter 360-versjonen, men det har alltid vært planlagt. Unsubstantiated rumors (i.e. no one decided to ask Midway) this morning suggested Stranglehold for the PlayStation 3, which is already releasing a few weeks after its Xbox 360 and PC counterparts, would be missing its September release date completely and moving to an unspecified launch window. Obviously, given the game's based on the Unreal Engine 3, many started trying to "connect the dots," given the engine's trouble on the platform. 1UP asked Midway what the deal was -- but there's nothing to report. Midway's European public relations counterparts simply forgot to attach a release date in a news blast about Stranglehold and the Internet ran with it. As of today, Stranglehold for PS3 is still on track for its previously announced September 17th release. Kilde: 1up.com Edit: Ok, ser at det er nevnt overnfor at utsettelsen gjelder kun den Europeiske datoen. My bad. Endret 10. august 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Nå er Stranglehold utsatt på pc og xbox 360 også. http://www.n4g.com/ps3/News-62427.aspx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Er heldigvis ikkje lange utsettelsen. Og mtp. at eg har Bioshock eg skal kjempe meg igjennom så er det faktisk ein bitteliten fordel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå