Tharos. Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Stranglehold usettes på ubestemt tid. Enda et spill blir utsatt, på ubestemt tid i tillegg. Hva i alle helveter skjer? Det er tydelig at et eller annet på slutten av utviklingen av omtrent alle spill går til dundas på PS3. Whyyyyy?!! Er det bare jeg som er lei av å se alle multikonsollspill komme ut sist på PS3? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) hehe.. jeg er også lei .. Sony må sende sitt superteam ut over alt og lære opp tredjeparts utviklere.. Endret 9. august 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Etter det jeg så av dette spillet på On the Spot(gamespot.com) under E3, så går man ikke akkurat glipp av noe hvis ikke dette spillet blir lansert... Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Etter det jeg så av dette spillet på On the Spot(gamespot.com) under E3, så går man ikke akkurat glipp av noe hvis ikke dette spillet blir lansert... 9243277[/snapback] Etter å ha hørt og lest reviews av journalistene hos 1UP og EGM som har testet spillet så virker det som man vil gå glipp av noe.... Blitt omtalt som next gen Max Payne, og spørr du meg så er det et kvalitetsstempel. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Blazing Angels 2 out on August 30, PS3 version delayed to October http://n4g.com/News-58028.aspx Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Stranglehold virka da ganske bra det, etter demoen på X360 å dømme. Men det er ikke diskusjonen. Jeg er lei av at spill blir utsatt. Jeg vil veldig gjerne sammenligne spill mellom konsollene, eller iallefall ha et valg til hvilken konsoll jeg vil kjøpe det. I tillegg kommer spilla såpass sjelden nå for tida, at det er liksom ingenting å spille mer. Det blir kun venting og ingen spilling. Det er det som plager meg. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Blazing Angels 2 out on August 30, PS3 version delayed to October http://n4g.com/News-58028.aspx 9243332[/snapback] Tror ikke det er mange som ser fram til det der, så kan gjerne bli kansellert for min del. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Syntes att som PS3 eier så er dette litt urovekkende siden jeg som hovedregel ikke har tålmodighet til å vente så blir det vell att mange av de blir kjøpt inn på 360. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er nok mer en trend eller noe annet. Vil nok gå over når utviklerne får et PS3 spill og to på baken. Hvis de tror det er en lett port fra 360 versjonen som de jobber med så bør de tenke om igjen. Noe som den ene utvikleren lærer etter den andre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hmm, sant som sies over - har også litt følelsen at "alle" PS3 spill blir utsatt i siste ukene før slipp. Kanskje Sony må utvikle bedre SDK..? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Utviklerene har ett år mer erfaring med xbox 360 og ps3 er ennå ukjent terreng for mange utviklere. Ikke noe jeg blir overrasket over. Men det er uansett en ugunstig trend for sony. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kits frå SONY kom ut ca samtidig Urge. Så det at utviklarane har eit år meir erfaring stemmer ikkje. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kitet kom sikkert likt, men Sony sitt var vell ikke like bra. Så har dem fått nytt kit nå i ettertid for og utvikle disse spillene som kommer fremover. Mine tanker Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heftig urovekkende, Hørte noe rykter om MGS4 også.. noen som har link? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Kits frå SONY kom ut ca samtidig Urge. Så det at utviklarane har eit år meir erfaring stemmer ikkje. 9244175[/snapback] Om enkelte utivklere allerede har lagd 1-2 spill for X360 før PS3 kom, samenkoblet med det faktum at PS3 har en langt mer særegen arkitektur, så spiller det vel liten rolle om dev-kit'ene kom samtidig (om det stemmer). Endret 9. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bekymrer meg mer at dette kan gå utover andre multikonsolltitler, slik tifellet kanskje er med GTA4 på Xbox360. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hvor mange fler spill blir utsatt til PS3, er litt lei å se att det blir utsatt gang på gang, blir litt vanskelig å velge en av versjonene siden jeg har 360 og PS3 Endret 9. august 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor mange fler spill blir utsatt til PS3, er litt lei å se att det blir utsatt gang på gang, blir litt vanskelig å velge en av versjonene siden jeg har 360 og PS3 9244366[/snapback] so true Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja dette er leit, og det viser seg som regel alltid at ein viss konsoll er godt å ha i hus sammen med PS3.Ihvertfall når det gjelder multiplatform spill. Er ihvertfall ingen tvil om hvilken konsoll Stranglehold skal kjøpes inn til Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Stranglehold's PS3 delay ONLY for Euro version. US version still on track for September 17. Linky. Når skal disse jævla tyskerne lære seg engelsk? Edit: Gjetter at oversettelser til diverse språk er grunnen til utsettelse. Endret 9. august 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå