Rastaman Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hei jeg en lykkelig eier av ps3..Den ble kjøpt i norge like etter lansering.Er storfornøyd med maskinen så langt...Så ser stort fram mot en heftig spill høst men masse kule tittler som kommer.. Men nå har det seg sånn at jeg skal flytte til Filippinene for et års tid.Det jeg lurer på er om spillene også er soneinndelt..Eller vil jeg kunne kjøpe spill i asia å kjøre på min norske ps3? eller må jeg selge den her før jeg dra.for så å kjøpe meg en ny der nede? Endret 9. august 2007 av Rastaman Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Sonefrie spill så du vil ikke ha noe problem what so ever. Kos deg med maskinen over hele verden:) Kanskje du må kjøpe en ny strømkabel but that's it:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du trenger kun en ny strømkabel fra asian Spillene er sonefrie så nyt spillene som om de skulle vært kjøpt i Norge Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Stemmer som de over skriver, OG, du får rødt blod i volds spill, ikke grønt som japanske (og asia ellers?) PS3 viser Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spill er sonefrie ja. Men blu-ray er ikke sonefrie. Er usikker på dvd. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 dvd har soner, samma med ps2 spill Lenke til kommentar
Superhai Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bortsett fra at du nok blir skuffet når du ser at du kunne kjøpt maskinen der borte for halv pris. Blu-ray vil også være i feil sone. Lenke til kommentar
Rastaman Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Glimmrenede..Strømkabel må vell være en grei sak å få tak i...Tror ikke prisforskjelden er så stor på selve maskinen....Kom hjem fra filippinene i mars..Da hadde jeg gått et par tre mnd å sikklet på ps3 på et kjøpesenter der..Kosta i overkant av5000 ink et spill..men 2 kontroller.Men jeg var usikker på om jeg skulle tilbake så valgte derfor å vente til jeg kom hjem med å kjøpe. Anyway thanks alot for all your replays have a nice day and weekend peace Rastaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå