Bone Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Heisann! Mulig å sette opp egen server? Vanskelig? Hvordan gjør man det eventuelt? Hørte at det er mulig i WoW, så da er det sikkert/kanskje mulig i LotRO også!? Takker! EDIT: Liten korreksjon: Jeg vil spille "alene og for meg selv" (sånn i utgangspunktet) .. så serveren kan godt være "offline" .. Endret 9. august 2007 av Bone Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bare å lete på nettet så finner du nok til slutt systemet deres og da er det vel bare å kjøre det opp offline? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Bare å lete på nettet så finner du nok til slutt systemet deres og da er det vel bare å kjøre det opp offline? 9243085[/snapback] Hmm.. Hvilket system, sa du? Noen tips til søkeord? Søker på "lord of the rings private server" nå.. Men, er egentlig ikke så flink til slik, da jeg aldri har gjort sånn før.. Har spillet originalt og sånn da, hvis noen tvilte.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Systemet til Turbine eller noe lignende.. Kanskje en eller annen smarting har laget en EXE fil slik at spillet ikke kobler seg mot nett? Hmmm.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) hmm.. Har du (eller noen andre) klart dette før? Er det superenkelt med WoW? EDIT: Må ærlig innrømme at jeg fortsatt ikke helt hva jeg skal se etter.. Endret 9. august 2007 av Bone Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har gjort det med spillet Tibia (men er jo ikke akkurat vanskelig med det da). Er ikke sikker på om det i det hele tatt er lov.. Du må se etter en EXE fil som kan kjøre spillet offline eller rett og slett et helt server-system.. vil jeg tro.. men ikke sett all din lit i meg altså. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 hmm... Prøvd å søke, men uten resultat.. Men, sett flere steder at det er mulig med WoW, så.. kanskje det kommer etter hvert!? *håpe,håpe* Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er nok ikke noe Turbine lager i alle fall. Må være noe en eller annen fyr som finner ut at han vil lage det, som oftest programerere... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Okei.. vi får håpe at det er en eller annen fyr som ser i nåde, og lager en slik til meg! ..jeg elsker LotRO, men fikser ikke helt "mmo"-spill! Har store problemer med å ikke reagere når jeg quester et sted som level 18, f.eks, også raser det en level 31 forbi og knerter raskt og enkelt det jeg er ute etter.. ..det blir liksom for dumt "quest-messig" for meg! Når jeg lever meg inn i spillet, så henger liksom ikke det på greip.. Eller når jeg kommer til en "hemmelig dal", eller whatever, også står det 10 andre der samtidig.. som også har *funnet det* .. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Lykke til om du skal komme deg langt opp i levler i LotRO med å spille alene.... spillet er nemlig lagt opp slik at det er et stort antall oppdrag som kun kan gjennomføres om man er i grupper. Disse oppdragene er på mange måter essensielle for å komme seg videre. Dette gjelder både "Epic Quest-line" og resten av spillet. Dessuten så er vel ikke sånne private servere lov i utgangspunktet, og ei heller modifisering av .exe filer. Så her trer man vel litt over på skør grunn... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 åh.. hmm.. Vet egentlig det... Spilte til level 19, eller noe før jeg mistet helt lysten! Men, spillet var så knakende bra at jeg ikke har lyst til å legge det helt fra meg.. Satt hele den siste tiden og tenkte; Bare om dette spillet hadde vært singleplayer! Vet ikke helt hvordan det foregår med å få private server, jeg.. trodde ikke det var ulovlig, men jeg har ingen peiling! Vil egentlig bare spille det igjen.. men, det er egentlig uaktuelt slik som det er nå.. ..spillet er så genialt laget.. men, jeg er litt sånn "leve meg inn i spill" (spesielt når vi snakker om LotR), så da blir det så feil når det er så mange andre "helter" enn meg.. på en måte.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hehe, du må tenke det at det er DU som er den STØRSTE helten av dem alle! De andre er bare wannabe-helter Lenke til kommentar
arlion Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) ville nå tippe som med alle mmo spill så er emulering av en server, eller en privat server ulovlig. Endret 10. august 2007 av arlion Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 du kan jo alltids spille Oblivion istedet. Beste RPG offlinespillet jeg har spilt<3 ¨men blir seff ikke helt det samme Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Lurte på om noen har hørt om det har kommet noen private servere nå, jeg!? Vil så gjerne spille igjen.. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 som jeg svarte tidligere, private servere finnes nok, men alle disse er fullstendig ulovelige å spille på, som alle andre spill i denne kategorien, du emulerer turbine sitt software. Turbine selv eller Codemasters, vil aldri godkjenne bruk av private servere. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 hmm.. Takker for svar! Det var at du sa "tipper" som gjorde at jeg øynet et lite håp.. Begynte forresten på nytt allikevel i natt.. a Human Hunter.. Av og til så irriterer de andre spillerne meg så mye.. slik som nå, i Archet, selv på RP-serveren, så kommer en dust og jeg får en sånn "join a fellowship" -request, uten at han har snakket til meg, eller noe først.. takker nei, og svarer han høflig at jeg ikke blir med... vi bumper borti hverandre og det popper ENDA en gang opp en sånn request.. og han har FORTSATT ikke sagt noe til meg.. som jeg synes er påkrevd i en RP-server.. dette skjer totalt en 4 ganger, eller noe.. Innimellom alt dette får jeg en private message fra en eller annen "Slavtk", eller noe lignende, som reklamerer om ei nettside hvor man kan få noe gull, eller noe.. er reklame av noe slag.. *grr* Først og fremst.. slikt kan man egentlig "ignorere".. men han løken Zic (?) som ville ha meg til å joine et fellowship, burde jo aldri være på en RP-server.. hmm.. Er det mulig å rapportere han som sender slike private messages? (Er vel ikke grunn nok til å rapportere han Zic, men..) Takker.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 hmm.. Takker for svar! Det var at du sa "tipper" som gjorde at jeg øynet et lite håp.. Begynte forresten på nytt allikevel i natt.. a Human Hunter.. Av og til så irriterer de andre spillerne meg så mye.. slik som nå, i Archet, selv på RP-serveren, så kommer en dust og jeg får en sånn "join a fellowship" -request, uten at han har snakket til meg, eller noe først.. takker nei, og svarer han høflig at jeg ikke blir med... vi bumper borti hverandre og det popper ENDA en gang opp en sånn request.. og han har FORTSATT ikke sagt noe til meg.. som jeg synes er påkrevd i en RP-server.. dette skjer totalt en 4 ganger, eller noe.. Innimellom alt dette får jeg en private message fra en eller annen "Slavtk", eller noe lignende, som reklamerer om ei nettside hvor man kan få noe gull, eller noe.. er reklame av noe slag.. *grr* Først og fremst.. slikt kan man egentlig "ignorere".. men han løken Zic (?) som ville ha meg til å joine et fellowship, burde jo aldri være på en RP-server.. hmm.. Er det mulig å rapportere han som sender slike private messages? (Er vel ikke grunn nok til å rapportere han Zic, men..) Takker.. 9661944[/snapback] Er ofte på Noob-places at man går i fellow uten å snakke sammen (og noen ganger på høyre vlv'r) bare for å hjelpe hverandre litt.. Kan vel kalles "reddning" innen RP? Man kan rapportere men lite har blitt gjort foreløpig med gull-reklame o.l. Er vel samme problem i de fleste MMO's. Ignore de som sender ut, men er enkli ikke mye vits i det heller da disse lages, spammer i en time og slettes. Mange slike og hvis du inspecter dem er de alle lvl1, Ofte human burglars Kommer kanskje noe filter mot spam senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå