Gå til innhold

Komplett.no overarbeidet for tia ?


Gjest Slettet-Pqy3rC

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Bestilte noen varer sist søndag (5 Aug) hos komplett.no.

Alle varene var på lager (50+ av hver vare).

 

Sendte en mail i går kveld (8 Aug) og spurte "Hva skjer a?" siden ordren fortsatt sto som 'Åpen'.

 

Fikk svar i dag:

"Vi pakker nå for den 2 August. Beklager ventetiden."

 

Det vil altså ta bortimot 14 dager før jeg får ting de har på lageret sitt i Sandefjord.

 

Positivt av komplett.no å svare meg. Allikevel synes jeg de burde opplyse under kjøpet at "det for tiden er stor trafikk og at det sannsynligvis tar minimum xx dager før varene kan mottas".

Jeg har nå fått et problem med noe jeg skulle ordne for andre pga. at det ikke ble opplyst om uvanlig lang leveringstid.

 

Greit nok at varer som ikke er på lager kan ta lang tid (flere måneder!), men en burde jo kunne forvente rimelig rask levering av varene de faktisk har liggende.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Har bestemt meg for å sende en mail i kveld og si at dersom varene ikke er sendt i løpet av Fredag 9 Aug vil jeg avbestille.

 

Oppforder andre som avbestiller pga. lang leveringstid å si ifra sånn at de får litt trøkk på å fikse opp i problemene sine.

 

Eller i det minste gjøre folk oppmerksomme på problemet når de bestiller.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Jeg gjorde kort prosess med min bestilling når den hadde stått en stund som "åpen":

 

Avbestillte.

 

Hvis mange nok gjør det samme tror jeg ledelsen får inn mer folk på lageret fort :-)

9243070[/snapback]

Hvis mange nok kanselerer ordrene sine er problem løst, så hvorfor ansette nye da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Jeg gjorde kort prosess med min bestilling når den hadde stått en stund som "åpen":

 

Avbestillte.

 

Hvis mange nok gjør det samme tror jeg ledelsen får inn mer folk på lageret fort :-)

 

Du skulle ha sendt Dem en mail om det også, sånn at de er klar over årsaken til at folk avbestiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Hvis mange nok kanselerer ordrene sine er problem løst, så hvorfor ansette nye da  :p

 

He, he .. du jobber ikke i ledelsen på komplett selv, vel ... ? :)

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

De burde ihvertfall fikset denne teksten på ordre-status siden:

 

"1 stk har forventet sendingsdato 2007-08-08"

 

Klarer de ikke å legge inn en mer realistisk dato her (den som står er samme dag som orderen er lagt inn)? De vet jo at de er flere dager på etterskudd. Det er for dumt å "forvente" at orderen skal sendes for 3 dager siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

For å avslutte tråden;

 

Komplett klarte altså ikke å pakke varene i løpet av 5 (fem !) arbeidsdager. Skremmende dårlig.

 

Så varene er nå avbestilt og mail sendt komplett med info om avbestilling pga. sommel.

 

Jeg vil i utgangspunktet ikke bestille fra komplett mer.

 

Siden jeg er innkjøps ansvarlig på jobben er komplett strøket fra den leverandør lista også.

 

Edit:

Samme varer ble bestilt fra pcutstyr.no og sendt meg dagen etter bestilling.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er en del tråder nå som handler om det samme, nemlig Komplett's nærmest skandaløse behandlingstid på ordrer.

Dere som til stadighet ønsker å forsvare Komplett kan jeg ikke skjønne. :hmm:

Det er rett og slett uholdbart å bruke over en uke på å prosessere en ordre hvor alle varer er på lager.

Jeg bestilte varer forrige uke før jeg dro på en ukes jobboppdrag i Sverige og når jeg kommer hjem står den fremdeles som åpen! :mad:

 

@Komplett:

Slutt og komme med unnskyldninger og oppdater websiden med at dere pt ikke er istand til å levere.

 

PS og edit:

Ordren kansellert og samme varer bestilt billigere fra Mpx. :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...