qwert Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Flyttet hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=811848&hl= Endret 29. august 2007 av qwert Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) [Fjernet] Endret 29. august 2007 av qwert Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) [Fjernet] Endret 29. august 2007 av qwert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Veldig bra tråd, hadde forventet masse pisspreik fra en femåring men du vet hva du skal se etter Kinaspillere varierer veldig, det skal være visst... Spesielt når det gjelder skurring, noen spillere har feedback så når du trykker på knapper høres det i hodetelefonen som et elektrisk lite "bzzz". Kaidomain hadde faktisk noen falske nanoer med sigmatel lydchip... KJøpte en like før de fjernet dem. 2 timer og 50 minutter batteri da, så lite brukervennlig på den måten, men så var det ikke akkurat plass til noe mer. Du nevner veggkontakten, den var sikker med flate plugger tilregnet usa, så da hadde du ikke kunne brukt den uansett Ser at spilleren du har bruker et annet OS enn det typiske kinaOSet som er å finne på stort sett alle spillere. Liker menytypen. En spiller jeg kjøpte fra kina kom faktisk - tro det eller ei - med norske mylticyde's "a better day" preloada. Har også vært borti britney spears og ja aqua. Designmessig er det ingen mp3 spillere som likner, men den minner om en PDA, og disse går jo også som "pda style" noen steder. Selv ble jeg nødt til å banne dealextreme fra anythingbutipod, pga designripoff. Kontaktet dem først men de nektet å fjerne dem, så da mistet de en god del linking etc De hadde da kopiert cratives zen sleek, mobiblu's cube, iriver's s7 og meizu's m6. i motsetning til apple så har ikke små selskaper like lite å gjøre mye penger som apple, som jeg personlig gir blanke f i om de kopierer - moro med kopier som har flere funksjoner enn orginalen Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Du nevner veggkontakten, den var sikker med flate plugger tilregnet usa, så da hadde du ikke kunne brukt den uansett Man har da overgangsplugger og det står 110-230V på den... Men jeg har altså ikke tenkt å bruke den. Skrudde den opp og elektronikken er merkbart mer spinkel enn en 'skikkelig' 5VDC-transformator (selv om det ikke er mye vekt i de nyeste av disse heller). Selv ble jeg nødt til å banne dealextreme fra anythingbutipod, pga designripoff. Kontaktet dem først men de nektet å fjerne dem, så da mistet de en god del linking etc De hadde da kopiert cratives zen sleek, mobiblu's cube, iriver's s7 og meizu's m6. i motsetning til apple så har ikke små selskaper like lite å gjøre mye penger som apple, som jeg personlig gir blanke f i om de kopierer - moro med kopier som har flere funksjoner enn orginalen Jeg kan skjønne og sympatisere med tankegangen. Noen av disse designkopiene du nevner synes jeg dog ikke er så ille. Disse knøttene som har lånt designet til Zen Sleek, for eksempel, synes jeg mest er bare morsomme (evt. latterlige). Der hvor det er forvekslingsfare derimot er det på sin plass å ta et standpunkt, men da kommer et annet problem: Etterhvert som de billigste kinaproduktene nå er i ferd med å bli ganske brukbare vil de bli importert av også 'skikkelige' firma og selges under 'anerkjente' merkenavn. Jeg har allerede sett rimelig skamløse kopier av M6 og Teclast-spillere (som allerede er passe generelle i utgangspunktet) i denne kategorien, og det vil raskt kunne oppstå det glade kaos blant vanlige forbrukere om hvem som egentlig kopierer fra hvem... Endret 9. august 2007 av qwert Lenke til kommentar
qwert Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Testen er oppdatert litt og postet til kategorien for brukertester. Denne tråden kan evt. slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå