mad_arab Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg leter etter et alternativ til putty der jeg kan: - Lagre en lang liste ip-adresser for tilkopling via Telnet/SSH - Distribuere denne listen til flere maskiner for tilkopling - Ikke trenger admin rettigheter på maskinene for å legge inn listen Problemet i dag er at jeg med putty trenger jeg admin rettigheter for å få lagt inn listen (via reg fil). Så jeg lurer på om det er noe alternativ for å få dette opp å gå på flere maskiner uten admin rettigheter. Lenke til kommentar
SprocXet Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du burde ikke trenge admin-rettigheter for å lagre innstillingene i registry, for Putty lagrer jo under HKEY_CURRENT_USER, ikke under HKEY_LOCAL_MACHINE. Her har du uansett et alternativ til Putty. http://en.poderosa.org/ Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 De pc'ene der jeg skal distribuere listen har ikke tillatelse til å bruke .reg filen uansett dessverre, jeg har prøvd og får ikke lov. Poderosa krever .NET, som dessverre heller ikke er på de pc'ene Synes det er ganske utrolig at det ikke finnes et program som kan lagre dette i en enkel fil, for distribuering. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hva med PuttyPortable? jeg har aldri prøvd hverken vanlig putty eller portable versjonen, men jeg vil anta at siden portable versjoner ikke skal legge igjen ting på datamaskinen så vil den heller ikke lage oppføringer i registeret... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Takk, den skal jeg teste. Høres veldig lovende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå