Gå til innhold

2VS2 Arena Team - Anbefalninger?


Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Hei sann. Jeg og en kompis (okstad) har tenkt til å lage et 2vs2 arena team ilag, men er litt usikker på klassene (starter helt på nytt). Har tenkt på Warlock & Paladin, men vil høre med godt-folket av diskusjon.no først.

 

Takker for alle svar :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei sann. Jeg og en kompis (okstad) har tenkt til å lage et 2vs2 arena team ilag, men er litt usikker på klassene (starter helt på nytt). Har tenkt på Warlock & Paladin, men vil høre med godt-folket av diskusjon.no først.

 

Takker for alle svar  :ohmy:

9242727[/snapback]

 

2 druids må da være imba! Eller warrior og holy paladin

Endret av Bleach
Lenke til kommentar

Retripaladins får enhver motstander til å tenke ''lol we got points''.

 

Holy Paladin og Warlock derimot, oohoooo...

 

Skal selv kjøre som Demo lock med en Arms warrior når jeg en gang blir 70.

 

Shadowpriest er ikke veldig bra i 2v2, men skinner i større kamper.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Vi sitter å tenker på 2xDruid, men hvilket spec skal vi da være? Det samme?

 

Evt. Feral Druid og Warlock

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Vi sitter å tenker på 2xDruid, men hvilket spec skal vi da være? Det samme?

 

Evt. Feral Druid og Warlock

9242897[/snapback]

 

Feral Druid å Warlock er ikke noe spess.

Men balance/resto drood å lock med 24/37/0 spec! Vist dere kan spille så er det 1900 rating pluss :p Tar litt tid da, dere blir til å trenge litt arena gear

Lenke til kommentar
Feral Druid å Warlock er ikke noe spess.

Men balance/resto drood å lock med 24/37/0 spec! Vist dere kan spille så er det 1900 rating pluss :p Tar litt tid da, dere blir til å trenge litt arena gear

9242968[/snapback]

 

Lo litt av det, med tanke på hvor lett den speccen er å få høy rating med.

Lenke til kommentar
Feral Druid å Warlock er ikke noe spess.

Men balance/resto drood å lock med 24/37/0 spec! Vist dere kan spille så er det 1900 rating pluss :p Tar litt tid da, dere blir til å trenge litt arena gear

9242968[/snapback]

 

Lo litt av det, med tanke på hvor lett den speccen er å få høy rating med.

9243487[/snapback]

 

Vist du mener at man kan bare gå inn med den speccen å få 1900+ rating.. Uten å kunne spille. GG

Lenke til kommentar
Vist du mener at man kan bare gå inn med den speccen å få 1900+ rating.. Uten å kunne spille. GG

9243495[/snapback]

 

Man kommer ikke til lvl 70 uten å kunne spille litt engang, å si at man må kunne spille lock inn og ut med den speccen er en klar overdrivelse, jeg har spilt på locken til en fyr i mine teams og jeg klarte 11-2 i 2v2 med en priest.

 

EDIT: Dette var på 2000+ nivå.

Endret av cve
Lenke til kommentar
Vist du mener at man kan bare gå inn med den speccen å få 1900+ rating.. Uten å kunne spille. GG

9243495[/snapback]

 

Man kommer ikke til lvl 70 uten å kunne spille litt engang, å si at man må kunne spille lock inn og ut med den speccen er en klar overdrivelse, jeg har spilt på locken til en fyr i mine teams og jeg klarte 11-2 i 2v2 med en priest.

9243510[/snapback]

 

 

Du skulle bare vist hvor mange på lvl 70 som ikke kan spille litt engang.

Å vist man skal komme langt i arena så burde man kunne spille lock inn å ut, være fleksibel, kunne andre classer å vite hva man gjør i forskjellige situasjoner.

Kan jeg spørre hvordan rating dere lå på da? :)

Vist du ikke har spilt lock før, lå på høy rating å hadde 11-2, flaks

Lenke til kommentar
Vist du mener at man kan bare gå inn med den speccen å få 1900+ rating.. Uten å kunne spille. GG

9243495[/snapback]

 

Man kommer ikke til lvl 70 uten å kunne spille litt engang, å si at man må kunne spille lock inn og ut med den speccen er en klar overdrivelse, jeg har spilt på locken til en fyr i mine teams og jeg klarte 11-2 i 2v2 med en priest.

9243510[/snapback]

 

 

Du skulle bare vist hvor mange på lvl 70 som ikke kan spille litt engang.

Å vist man skal komme langt i arena så burde man kunne spille lock inn å ut, være fleksibel, kunne andre classer å vite hva man gjør i forskjellige situasjoner.

Kan jeg spørre hvordan rating dere lå på da? :)

Vist du ikke har spilt lock før, lå på høy rating å hadde 11-2, flaks

9243531[/snapback]

 

Vel de fleste trenger skills for å komme langt i arena, men å si at man må være en super lock for å få høy rating i 2v2 med resto druid + 24/37 lock er er latterlig. Ta en kick på nr.3 i 2v2 i Blackout, dette er en lock som har pet på AUTO når han spiller og de holder forsatt seg inn på topp 5, dog spiller han med en skilled druid.

 

Jeg lå på 2300+ i 2v2 og 3v3 på magen min, den locken jeg spilte på var på 2050ish.

 

Å kalle det flaks vil jeg ikke si, jeg visste hvilken buttons jeg skulle presse når jeg måtte, litt skill, mye OPness. Slik er wow, du kan leve i din illusjon om at man må være en skilled lock for å gjøre det bra i 2v2, bryr ikke meg.

 

EDIT: Resto druid/Lock er Disc Priest/Lock på steroider.

Endret av cve
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vist du mener at man kan bare gå inn med den speccen å få 1900+ rating.. Uten å kunne spille. GG

9243495[/snapback]

 

Man kommer ikke til lvl 70 uten å kunne spille litt engang, å si at man må kunne spille lock inn og ut med den speccen er en klar overdrivelse, jeg har spilt på locken til en fyr i mine teams og jeg klarte 11-2 i 2v2 med en priest.

9243510[/snapback]

 

 

Du skulle bare vist hvor mange på lvl 70 som ikke kan spille litt engang.

Å vist man skal komme langt i arena så burde man kunne spille lock inn å ut, være fleksibel, kunne andre classer å vite hva man gjør i forskjellige situasjoner.

Kan jeg spørre hvordan rating dere lå på da? :)

Vist du ikke har spilt lock før, lå på høy rating å hadde 11-2, flaks

9243531[/snapback]

 

Vel de fleste trenger skills for å komme langt i arena, men å si at man må være en super lock for å få høy rating i 2v2 med resto druid + 24/37 lock er er latterlig. Ta en kick på nr.3 i 2v2 i Blackout, dette er en lock som har pet på AUTO når han spiller og de holder forsatt seg inn på topp 5, dog spiller han med en skilled druid.

 

Jeg lå på 2300+ i 2v2 og 3v3 på magen min, den locken jeg spilte på var på 2050ish.

 

Å kalle det flaks vil jeg ikke si, jeg visste hvilken buttons jeg skulle presse når jeg måtte, litt skill, mye OPness. Slik er wow, du kan leve i din illusjon om at man må være en skilled lock for å gjøre det bra i 2v2, bryr ikke meg.

9243594[/snapback]

 

Mener du dispel eller spell lock? å ha dispel på auto cast funker faktisk greit. Du kan dispelle natures swiftness med den, noe som er umulig manuelt. Men hvis det er spell lock han har på auto cast er det bare å grine over hvordan lock kan eie uten skills av og til.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...