Gloms Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Når jeg skal legge til en kontakt på samsung z540 så kan jeg ikke skrive Æ Ø Å, hvorfor ikke? jeg går til meny - kontakter - legg til kontakt. Der kan jeg ikke skrive bokstavene. Jeg kan skrive bokstavene i SMS helt uten problem, men ikke når jeg skal leggge til kontakt. Språket på mobilen er norsk så der kan det ikke være. Noen som kan si meg hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Når jeg skal legge til en kontakt på samsung z540 så kan jeg ikke skrive Æ Ø Å, hvorfor ikke? jeg går til meny - kontakter - legg til kontakt. Der kan jeg ikke skrive bokstavene. Jeg kan skrive bokstavene i SMS helt uten problem, men ikke når jeg skal leggge til kontakt. Språket på mobilen er norsk så der kan det ikke være. Noen som kan si meg hvordan jeg fikser det? 9242503[/snapback] noen som veit? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Noen som vet? Har samme problem med L760. Edit: Den sto på Svensk. Endret 14. januar 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå