pengolf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Har bestemt meg for Fujifilm, og valget står mellom F30 og F31fd. Nesten identiske kameraer, men noen forskjeller er det jo, som antiktsgjenkjenning og bedre måleegenskaper i mørke. Spørsmålet er om det også er områder F30 er bedre på. Hvilket av disse bør jeg kjøpe? Og kjenner dere til en nettside med tips til hvordan man får mest mulig ut av sitt F30/F31fd? Og hvor får jeg kjøpt billigst xd-kort? Er det noen forskjell på xd-kortene, eller er et xd-kort et xd-kort? Endret 9. august 2007 av pengolf Lenke til kommentar
Titten-Tei Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Har bestemt meg for Fujifilm, og valget står mellom F30 og F31fd. Nesten identiske kameraer, men noen forskjeller er det jo, som antiktsgjenkjenning og bedre måleegenskaper i mørke. Spørsmålet er om det også er områder F30 er bedre på. Hvilket av disse bør jeg kjøpe? Og kjenner dere til en nettside med tips til hvordan man får mest mulig ut av sitt F30/F31fd? Og hvor får jeg kjøpt billigst xd-kort? Er det noen forskjell på xd-kortene, eller er et xd-kort et xd-kort? 9242468[/snapback] Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med valg av de to annet enn at denne er ganske så omfattende (f31fd): http://www.digit.no/wip4/fujifilm_finepix_...t.epl?id=102107 Har selv fått f41fd nå, og er meget fornøyd hittils. ISO og innendørsbilder er det beste jeg til nå har sett på et digitalkamera rundt den summen. Dette tar også begge kortene (XD&SD), så der er i alle fall ikke kortvalg problemet. Endret 9. august 2007 av Titten-Tei Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du kan jo begynne med å lese testen av F30 i Akam. Prøv Denne posten. Ja , det er stor forskjell på minnekortene når det gjelder hastighet. Lenke til kommentar
filtvet2 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 fd er junk. Hva er vitsen med det..... Har selv 31fd. 41fs er ikke lika bra som F30 eller F31fd. For øvrig virker det som om Fujifilm forsøker å villede kundene da F31 er "bedre" enn F30, mens F20 og F40 er enklere... Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Her kan dere lese om Digits utdypning av forskjellen på F30 og F31: http://www.digit.no/wip4/forum/detail.epl?id=4158 Endret 10. august 2007 av Oljens Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Takker! Da blir det f31fd på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå