MyBigMouth Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Herlig. Noen må jo tenkte på disse tingene. Litt spesielt spørsmål, men jeg ser jo også hvorfor han spør om det. Btw, en ting jeg aldri har skjønt, hvordan vet postmennene hvor alle bor? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hmm, jeg har også lurt på det Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 tror nok postmennene har "inside information" hehe Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Hva er det morsomme? 9243133[/snapback] Jeg vet ikke jeg. Hvordan vet du hvor folk bor? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Nei, si det... 1881 eller gulesider er ikke en fin ting nei *hint hint* Endret 9. august 2007 av multisync Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva er det morsomme? 9243133[/snapback] Jeg vet ikke jeg. Hvordan vet du hvor folk bor? 9245633[/snapback] Nei, si det... 1881 eller gulesider er ikke en fin ting nei *hint hint* 9245657[/snapback] Nei de har et eget system, PMS (hihi), Postens Mottakersystem. Alle som vil ha post må registrere seg, hvor de bor. Så setter de opp postkassen der de vil og så føres de inn i PMS-en. Hver postmann/-dame lærer seg ei rute som h*n kjører. Ser fortsatt ikke det morsomme. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Poenget er at han ikke skjønte hvordan postmenn fant fram. Jeg ser ikke det morsomme i signaturen din,what else is new? Lenke til kommentar
Chao Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Haha. ^^, Jeg vet ikke jeg, kanskje det har noe med adressen som står skrevet på selve posten... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Haha. ^^, Jeg vet ikke jeg, kanskje det har noe med adressen som står skrevet på selve posten... 9256468[/snapback] Det finnes noen veldig rotete boligfelt, og flere har ikke noe tegn til hvilket husnummer de har. Så skjønner godt hvorfor han lurte på det. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Trenger ikke husnummer. Bare et navn på en postkasse. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Trenger ikke husnummer. Bare et navn på en postkasse. 9256716[/snapback] I et rotete nabolag er ikke det alltid like lett å finne. Husnummeret der jeg bor er 5, huset på siden har 1, går vi til gaten over oss er det samme gatenavn med bla.a. et hus som har tallet 7 om jeg ikke husker helt feil. Da må do jo bruke tid på å finne rett postkasse. Og ikke alle har navn på postkassen heller. (Bruker nabolaget mitt som eksempel her, og regner med vi ikke er alene med å ha det slik.) Endret 19. august 2007 av lago Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg jobber som postbud! Vi har en oversikt på hvert stopp hvem som bor hvor, og hvilken postkasse de har. Så enkelt er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå