Cryztek Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Trenger hjelp til å åpne porter til spill/downloads på min Zyxel 660 HWT Endret 16. august 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Hei! Du burde lære deg å bruke "søk" knappen. Finnes mange tråder som akkurat handler om "å opne porter på router" her på forumet. Men et fint sted å begynne å lese, er HER. -Joachim Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Ja ok har lagt inn alle kodene for bf2 men fortsatt får jeg ikke motta accounten min og når jeg prøver å downloade får jeg sykt lave hastigheter alle portene er dobbeltsjekket og enda et minus er at jeg bare kan legge inn 12porter så hvist jeg skal spille noe annet en bf2 så må jeg skifte instillingene til det som er et ork Endret 10. august 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
carwash Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Ja ok har lagt inn alle kodene for bf2 men fortsatt får jeg ikke motta accounten min og når jeg prøver å downloade får jeg sykt lave hastigheter alle portene er dobbeltsjekket og enda et minus er at jeg bare kan legge inn 12porter så hvist jeg skal spille noe annet en bf2 så må jeg skifte instillingene til det som er et ork 9253071[/snapback] På min 660HWT må jeg bruke telnetinterfacet for at portforwarding skal fungere. Ellers sliter jeg veldig med at routeren er alt for svak. CPU-load spretter i taket om man starter en torrent og nettet er ellers svært ustabilt. Kjørte den en stud i bridge-mode og med en m0n0wall router og da fungerte alt fint. Med NAT i zyxel'n er alt elendighet. Simen Farstad Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Det går ikke ann å slå av NAT på ruteren? Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Ja ok har lagt inn alle kodene for bf2 men fortsatt får jeg ikke motta accounten min og når jeg prøver å downloade får jeg sykt lave hastigheter alle portene er dobbeltsjekket og enda et minus er at jeg bare kan legge inn 12porter så hvist jeg skal spille noe annet en bf2 så må jeg skifte instillingene til det som er et ork 9253071[/snapback] Sjekket at brannmuren ikke blokkerer ? -Joachim Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Det går ikke ann å slå av NAT på ruteren? 9254508[/snapback] Du kan vel prøve å sette din PC til DMZ, om du har den muligheten i routeren. Da vil alle porter som ikke allerede har blitt "port forwarded" gå til din PC. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Fant en linje som det står |All Protocols All IPs All IPs All ports All ports : ip?|kan jeg ikke bare putte ip'n min dær? Endret 11. august 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Det skader ikke å prøve Lenke til kommentar
carwash Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Det går ikke ann å slå av NAT på ruteren? 9254508[/snapback] Det går an å slå av NAT på routeren. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Det går an å slå av NAT på routeren. 9257712[/snapback] Hvordan Hvordan? må få bort nat ødelegger alt jeg gjør på internett Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Vel jeg prøvde å velge alle alternativene men neida fikk bare nett på SUA Only hva er problemet må jeg stille på mere enn dette? Endret 11. august 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
AndersL Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Trenger hjelp til å åpne porter til spill/downloads på min Zyxel 660 HWT 9242417[/snapback] Har du fått løst det? Mvh AndersL Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Nei får det ikke til MONGO RUTER!!! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 NEI! nå gir jeg opp det er umulig å få til noe med det modemet jeg har går ikke ann å åpne porter på det får ikke spilt eller noe på nett så må nok kjøpe et nytt modem som er dedikert til spilling koster nok masse penger MEN jeg kan jo ikke leve med NO GAMING det er jo urealistisk hvist du har samme modem hjemme og får spillt online uten å måtte åpne porter så kontakt meg med PM Venligst!!! Er sinsykt lei av dette med at jeg ikke får gjort noe av det jeg vill på nett DETTE SUGER Lenke til kommentar
ducA Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Jeg får spillt online med det uten å åpne porter, men må refreshe mye og trykke join ett par ganger før man kommer inn. ihvertfall hos meg gjennom steam. Men jeg har kjøpt meg ny modem/router som er på vei i posten. som jeg ikke har funnet noe lignende problemer med på nett. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Fikk det til akkurat kødda masse inne på ruteren så skrudde jeg den av og på. når jeg kom ned og sjekket om jeg hadde noen dl rate så hadde jeg det endelig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå