Ximenez Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som kjenner til en måte å få disabla onboard tastatur på en laptop? Har kjøpt et USB-tastatur nå, men det gamle er fortsatt aktivt og lager krøll. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kontrollpanel > Skrivere og annen maskinvare > Tastatur > Maskinvare > Velg tastaturet > Egenskaper > Enhetsbruk > Deaktiver. Lenke til kommentar
Ximenez Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Takk for tilbakemelding, men har dessverre ikke denne muligheten i kontrollpanelet mitt. Kan kun avinstallere driveren til tastaturet, men denne installeres jo automatisk når maskinen startes på nytt. Har heller ikke funnet noen mulighet til å disable Plug and Play i Bios'en min, då dette jo i teorien skulle løst problemet med automatisk installasjon av driver ved oppstart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ok, prøv dette: Høyre klikk på min datamaskin > Egenskaper > Maskinvare > Enhetsbehandling > Trykk på det pluss tegnet foran "tastatur" > Velg tastaturet > Egenskaper > Deaktiver. Mer kommer jeg ikke på. EDIT: Egenskaper ikke generelt, skrev litt fort ja. Endret 9. august 2007 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 tastaturet kan vel skiftes ut så da er det vel bare å nappe ut kabelen fra tastaturet til lappisen. Er dog usikker på hvor stort prosjekt det er. Lenke til kommentar
Ximenez Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Til mastergamer: Får fortsatt ikke deaktivert, kun avinstallert driver. Til admin'c: Ser ut som jeg må nappe ut kabel ja. Har søkt gjennom "hele" Internett på jakt etter en løsning og den varianten du skissserer ser ut til å være den mest vanlige. Litt tungvindt synes jeg, men, men.... Takk for tips:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Om du forteller hvilken maskin det gjelder, så kanskje noen har noen tips? FSC maskiner kan deaktivere onboard tastatur med FN-kombinasjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Til mastergamer: Får fortsatt ikke deaktivert, kun avinstallert driver.Til admin'c: Ser ut som jeg må nappe ut kabel ja. Har søkt gjennom "hele" Internett på jakt etter en løsning og den varianten du skissserer ser ut til å være den mest vanlige. Litt tungvindt synes jeg, men, men.... Takk for tips:) 9242746[/snapback] hmm, rart, det var ihvertfall sånn jeg gjorde det med laptopen min, hva slags laptop har du? som det har blitt sagt tidligere så kan noen datamaskiner deaktivere tastaturet med FN-knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå