L4r5 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) (Ikke sikker på om denne passer best her eller i forumet for programvare men prøver her. Flytt den om den er feilplassert.) Etter at jeg monterte en ny disk i systemet mitt så har jeg fått et lite problem. Hver gang jeg trykker på min datamaskin, eller kontrollpanel, så får jeg beskjed om at "windows har lukket dette programmet for å gi bedre beskyttelse for datamaskinen. Program: Windows utforsker utgiver: microsoft" Hva kan være galt? for ordens skyld det fungerte fint i sikkerhetsmodus... Endret 9. august 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Haha, burde blitt plassert under humor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ja det var litt morsom feilmelding, men jeg er for irritert til å orke å le av det Kanskje dette er det jeg trenger for å innstalere linux? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Oppdatering: Etter en systemgjennoppretting så forsvant problemet. Rart i grunn for jeg har ikke innstalert noe siden sist. Men, men... Problemet er i hvertfall borte nå. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg