RamGuy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei, Jeg er så heldig at jeg får meg ett ASUS Striker Extreme LGA775 hovedkort, ett sett med Corsair TWIN2X 2048-8888C4DF minnebrikker og ett XFX GeForce 88800GTX XXX skjermkort. Og da hadde jeg tenkt til å kjøpe meg en Intel Core 2 Duo E6850 prosessor. Og jeg tenkte da på en Noctua NH-U12F som kjøler. Men siden den er relativt stor, og jeg er blitt anbefalt å finne ut som jeg faktisk har plass til den, før jeg går til innkjøp av den. Så tenkte jeg å spørre her. Jeg har ett Lian-Li V1200 Plus kabinett, så jeg tror ikke det er noe plass mangel i selve kabinettet. Men Asus Striker Extreme har jo dette heatpipe systemet, samt at jeg har hørt rykter om at Dominator brikkene fra Corsair med denne Air-Flow kjølingen gjør minnebrikkene såpass høye at de kommer iveien for flere prosessor kjølere. Jeg vet ikke om det er noe problem med Asus Striker Extreme? Minneslottene er vell såpass langt unna prosessoren at de ikke kan være mye iveien, men er det noe annet som kan skape problemer? Eller passer kjøleren rett inn? Må nesten vite dette før jeg bestiller prosessoren, siden en Noctua kjøler må monteres før hovedkortet blir montert i kabinettet. Tenkte også på en Noctua NC-U6 + en liten vifte. Men det er vell dømt til å kræsje med noe? Er det i det hele tatt mulig å montere av det heatpipe systemet som er på ett Asus Striker Extreme kort for å få på en slik? Lenke til kommentar
Unox Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hei, Jeg er så heldig at jeg får meg ett ASUS Striker Extreme LGA775 hovedkort, ett sett med Corsair TWIN2X 2048-8888C4DF minnebrikker og ett XFX GeForce 88800GTX XXX skjermkort. Og da hadde jeg tenkt til å kjøpe meg en Intel Core 2 Duo E6850 prosessor. Og jeg tenkte da på en Noctua NH-U12F som kjøler. Men siden den er relativt stor, og jeg er blitt anbefalt å finne ut som jeg faktisk har plass til den, før jeg går til innkjøp av den. Så tenkte jeg å spørre her. Jeg har ett Lian-Li V1200 Plus kabinett, så jeg tror ikke det er noe plass mangel i selve kabinettet. Men Asus Striker Extreme har jo dette heatpipe systemet, samt at jeg har hørt rykter om at Dominator brikkene fra Corsair med denne Air-Flow kjølingen gjør minnebrikkene såpass høye at de kommer iveien for flere prosessor kjølere. Jeg vet ikke om det er noe problem med Asus Striker Extreme? Minneslottene er vell såpass langt unna prosessoren at de ikke kan være mye iveien, men er det noe annet som kan skape problemer? Eller passer kjøleren rett inn? Må nesten vite dette før jeg bestiller prosessoren, siden en Noctua kjøler må monteres før hovedkortet blir montert i kabinettet. Tenkte også på en Noctua NC-U6 + en liten vifte. Men det er vell dømt til å kræsje med noe? Er det i det hele tatt mulig å montere av det heatpipe systemet som er på ett Asus Striker Extreme kort for å få på en slik? 9242270[/snapback] Heisann RamGuy Jeg er ikke helt sikker, men jeg bare googlet opp dette, men om den krasjer med rammen er jeg ikke sikker på, mål opp med målebånd eller noe Endret 11. august 2007 av Unox Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Den er 15,5 cm høy så du får se på specsene på kabinettet hvor bredt det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå