b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 A water balloon lands on the face of Greek soccer player of Olympiakos FC Dimitris Mavrogenidis during a first division match between archrivals Olympiakos and Panathinaikos in Athens January 12, 2003. The balloon was thrown by a fan of Panathinaikos and Mavroganidis suffered minor injuries. Panathinaikos beat Olympiakos 3-2. (Picture taken on January 12, 2002) REUTERS/Icon/Alexandros Vlachos (GREECE OUT - NO ARCHIVE) Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det vannet der så ikke helt rent ut... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hehehe kan være det er vann blandet med dritt? Uansett sinnsykt av fotografen å ta bildet akkurat i det den treffer. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg tror det er urinen til en hel supportergjeng som har laget den ballongen! : Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg tror det er urinen til en hel supportergjeng som har laget den ballongen! : Hehe, så iallefall ikke så serlig rent ut nei.. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Får ikke snakke om bra kast da? Fra tribunen og rett i trynet på en spiller i fart. TREFF spør du meg... Og vann? Neppe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå