andylove Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Som topic sier, så har vi alle noen favoritt nettsteder. Enkelte siter får daglig besøk av oss flere ganger. Noen har av oss har sikkert en veldig pen Favoritt liste som daglig skal gjennomgåes. Hva er så ditt favoritt nettsted, og hvorfor? Kanskje andre kan få glede i internetthemmelighetene dine, eller få et tips de kanskje har lett etter lenge. Mitt favorittnettsted er uten tvil HW.no. Har hengt her siden oppstarten av siten og sett alle forrandringene. Veldig lærerikt og nyttefylt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Må nok bli diskusjon.no. It is sooo gooood to be here. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 www.liverpool.no www.vg.no www.hardware.no www.gamer.no www.kingsize.no www.youtube.com er sider jeg er inne om daglig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 http://www.instructables.com/ Gnial side... beste jeg kan komme på nå Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 DeviantART Inneholder alle former for kunst. Kan besøke min profil som står i signaturen min.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 www.break.com www.dumpalink.com Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 www.bataljonen.no www.diskusjon.no www.nettavisen.no www.youtube.com Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 www.facebook.com Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 www.diskusjon.no www.youtube.com www.nettby.no Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Tror diskusjon.no er på topp, veldig bra tidsfordriv Men jeg må vel nevne vg.no, gamer.no, hw.no, youtube, wikipedia og tv-links også. *Red.*Er litt på facebook også. Endret 9. august 2007 av Petttersmart Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Diskusjon.no Hardware.no Gamer.no Wii-fan.net De sidene er jeg innom hver dag. I tillegg ser jeg innom Amobil.no og Komplett.no ganske så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg