F.torres Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 årets kjøp blir torres. årets flopp blir tevez trur jeg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tevez kommer til å få godt med spilletid nå som Rooney er ute med skade og han er allerede vant med Premier League. Jeg tviler sterkt på at han flopper, men det kan jo så klart skje. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tevez kommer til å få godt med spilletid nå som Rooney er ute med skade og han er allerede vant med Premier League. Jeg tviler sterkt på at han flopper, men det kan jo så klart skje. 9276670[/snapback] mhm. jeg er ikke helt sikker men trur ikke han blir noe veldig god. hvis du så på sf i fjord ( sandefjord) der scorte tegstrøm hele tiden, og i år har han puttet 1 mål. trur det blir litt likt Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tegstrøm vs. Tevez - Tippeligaen vs. Premier League. Joda sammenligninger er greit det, men her er det snakk om spillere av meget forskjellig kaliber. Uansett du kan ha rett og jeg håper du har rett. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tegstrøm vs. Tevez - Tippeligaen vs. Premier League. Joda sammenligninger er greit det, men her er det snakk om spillere av meget forskjellig kaliber. Uansett du kan ha rett og jeg håper du har rett. 9276819[/snapback] mhm. jeg sammenligner ikke de, men kan hende, er og så en del at jeg håpoer og da trur jeg det blir sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg er 99% sikker på at Tevez ikke flopper. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg er 99% sikker på at Tevez ikke flopper. 9278823[/snapback] Da er vi to. Det tok lang tid før Tevez scoret for West Ham. Men ikke alle tilpasser seg den engelske fotballen med en gang. Tevez avsluttet fjorårets sesong enormt bra! Han gjorde sakene sine kjempebra i en "liten" klubb som West Ham. Hvorfor skal han floppe i en så stor klubb som Manchester United? Han har bedre spillere rundt seg enn det han hadde i West Ham. Vi kan vente oss mye bra av Tevez. Rooney, Tevez, Ronaldo... Ikke mange som har slike profiler på lagene deres. Og om ikke så alt for lenge kan vi nevne Nani og Anderson også. Så det er fullt mulig at Carlos Tevez blir årets kjøp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvorfor tror egentlig folk at Hargreaves flopper? Han er topp 3 engelske midtbanespillere og har spilt fast på en av europas beste klubber. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er vel bare Liverpool supportere som har sagt det hittil, så det kan jo være at noen håper han flopper. Selv har jeg aldri hatt sansen for Hargreaves og mener derfor at han var en smule dyr. Når prisen er såpass høy vil også forventningene være ganske høye. Jeg tror ikke han flopper, men jeg tror heller ikke at han kommer til å være et kjempekjøp. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg er 99% sikker på at Tevez ikke flopper. 9278823[/snapback] Da er vi to. Det tok lang tid før Tevez scoret for West Ham. Men ikke alle tilpasser seg den engelske fotballen med en gang. Tevez avsluttet fjorårets sesong enormt bra! Han gjorde sakene sine kjempebra i en "liten" klubb som West Ham. Hvorfor skal han floppe i en så stor klubb som Manchester United? Han har bedre spillere rundt seg enn det han hadde i West Ham. Vi kan vente oss mye bra av Tevez. Rooney, Tevez, Ronaldo... Ikke mange som har slike profiler på lagene deres. Og om ikke så alt for lenge kan vi nevne Nani og Anderson også. Så det er fullt mulig at Carlos Tevez blir årets kjøp. 9279485[/snapback] West Ham liten klubb? Her har de utviklet spillere til dere som Carrick og Ferdinand og dere fikk nettop Tevez av dem. Så kaller du dem liten klubb? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg tenker at Alves kan bli et godt kjøp, men ikke årets overaskelse pga den stive prisen på £25M. Han blir nok et svært godt kjøp, men ikke årets overaskelse.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er 99% sikker på at Tevez ikke flopper. 9278823[/snapback] Da er vi to. Det tok lang tid før Tevez scoret for West Ham. Men ikke alle tilpasser seg den engelske fotballen med en gang. Tevez avsluttet fjorårets sesong enormt bra! Han gjorde sakene sine kjempebra i en "liten" klubb som West Ham. Hvorfor skal han floppe i en så stor klubb som Manchester United? Han har bedre spillere rundt seg enn det han hadde i West Ham. Vi kan vente oss mye bra av Tevez. Rooney, Tevez, Ronaldo... Ikke mange som har slike profiler på lagene deres. Og om ikke så alt for lenge kan vi nevne Nani og Anderson også. Så det er fullt mulig at Carlos Tevez blir årets kjøp. 9279485[/snapback] West Ham liten klubb? Her har de utviklet spillere til dere som Carrick og Ferdinand og dere fikk nettop Tevez av dem. Så kaller du dem liten klubb? 9283431[/snapback] Er en grunn til at de spillerne ikke er der lengre da. Edit: Årets "kjøp" kan fort vise seg å bli Newcastle's Geremi, som kom helt gratis fra Chelsea og allerede har vist seg som en solid kaptein. Ellers er Pizarro en het kandidat i mine øyne. Årets flopp tipper jeg blir Bent. Men Torres kan også fort vise seg å ikke være verdt alle pengene. Endret 15. august 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er 99% sikker på at Tevez ikke flopper. 9278823[/snapback] Da er vi to. Det tok lang tid før Tevez scoret for West Ham. Men ikke alle tilpasser seg den engelske fotballen med en gang. Tevez avsluttet fjorårets sesong enormt bra! Han gjorde sakene sine kjempebra i en "liten" klubb som West Ham. Hvorfor skal han floppe i en så stor klubb som Manchester United? Han har bedre spillere rundt seg enn det han hadde i West Ham. Vi kan vente oss mye bra av Tevez. Rooney, Tevez, Ronaldo... Ikke mange som har slike profiler på lagene deres. Og om ikke så alt for lenge kan vi nevne Nani og Anderson også. Så det er fullt mulig at Carlos Tevez blir årets kjøp. 9279485[/snapback] West Ham liten klubb? Her har de utviklet spillere til dere som Carrick og Ferdinand og dere fikk nettop Tevez av dem. Så kaller du dem liten klubb? 9283431[/snapback] Er en grunn til at de spillerne ikke er der lengre da. Edit: Årets "kjøp" kan fort vise seg å bli Newcastle's Geremi, som kom helt gratis fra Chelsea og allerede har vist seg som en solid kaptein. Ellers er Pizarro en het kandidat i mine øyne. Årets flopp tipper jeg blir Bent. Men Torres kan også fort vise seg å ikke være verdt alle pengene. 9283890[/snapback] Ja, men hvor utakknemlig går det an å bli? Dere har dratt stor nyte av West Ham. Og de får slike kommentarer tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja, men hvor utakknemlig går det an å bli? Dere har dratt stor nyte av West Ham. Og de får slike kommentarer tilbake? 9285364[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Kommentarer som at West Ham er en liten klubb (forsåvidt sant) og at de ikke har like gode spillere som Man U (sant), er virkelig utakknemlig og skikkelig slemt sagt mot alle West Ham fans. Makan! Endret 15. august 2007 av Are.......... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Bom: Tipper enten Tevez eller Babel Hit: Definitivt Eduardo Da Silva Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Bom: Tipper enten Tevez eller Babel Hit: Definitivt Eduardo Da Silva 9290100[/snapback] Babel?! Den gutten kommer ikke til og floppe. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har troa på noen av City sine kjøp. Elano, Petrov, Corluka, er alle spillere som kan bli store! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har troa på noen av City sine kjøp. Elano, Petrov, Corluka, er alle spillere som kan bli store! 9290738[/snapback] Ja, spesielt Elano Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er 99% sikker på at Tevez ikke flopper. 9278823[/snapback] Da er vi to. Det tok lang tid før Tevez scoret for West Ham. Men ikke alle tilpasser seg den engelske fotballen med en gang. Tevez avsluttet fjorårets sesong enormt bra! Han gjorde sakene sine kjempebra i en "liten" klubb som West Ham. Hvorfor skal han floppe i en så stor klubb som Manchester United? Han har bedre spillere rundt seg enn det han hadde i West Ham. Vi kan vente oss mye bra av Tevez. Rooney, Tevez, Ronaldo... Ikke mange som har slike profiler på lagene deres. Og om ikke så alt for lenge kan vi nevne Nani og Anderson også. Så det er fullt mulig at Carlos Tevez blir årets kjøp. 9279485[/snapback] West Ham liten klubb? Her har de utviklet spillere til dere som Carrick og Ferdinand og dere fikk nettop Tevez av dem. Så kaller du dem liten klubb? 9283431[/snapback] Er en grunn til at de spillerne ikke er der lengre da. Edit: Årets "kjøp" kan fort vise seg å bli Newcastle's Geremi, som kom helt gratis fra Chelsea og allerede har vist seg som en solid kaptein. Ellers er Pizarro en het kandidat i mine øyne. Årets flopp tipper jeg blir Bent. Men Torres kan også fort vise seg å ikke være verdt alle pengene. 9283890[/snapback] Ja, men hvor utakknemlig går det an å bli? Dere har dratt stor nyte av West Ham. Og de får slike kommentarer tilbake? 9285364[/snapback] Beklager at jeg ler, men det er noe av det teiteste jeg har hørt. West Ham er en liten klubb i forhold til Manchester United, Chelsea og de lagene der uansett hvor mye du snur og vender på det. Å bli fornærmet av noe sånt er tåpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå