Gå til innhold

Sommerens beste signing, og årets bom kjøp?


Sameboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men jeg tror han vil bli som en ny Keane (nesten). Keane kan ikke erstattes av noen, men jeg tror ikke Hargreaves kommer langt unna.

9252677[/snapback]

 

Sant. Sånne idioter vokser ikke på trær.

 

Jeg tror Tevez, dessverre, blir en hit i Manu. Kom seg veldig på slutten av forrige sesong! Torres viste gode tendenser mot Villa, og vil bare bli bedre og bedre utover sesongen.

 

Floppen vil bli, som mange andre sier, Bent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Årets flopp: Hargreaves

Årets kjøp: Tevez - ikke fordi han var billig, men fordi han kommer til å passe perfekt i United - som hadde sinnsykt flaks at de fikk han nå som Rooney er skadet.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
- Voronin

9273376[/snapback]

 

Ikke akkurat en veldig dyr flopp.

9273448[/snapback]

 

Nei, men en skam å tenke på at han bærer magiske nr. 10.

9273463[/snapback]

 

Tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Årets kjøp?

 

Jeg tror Tevez, Nani og Hargreaves kommer til å spille bra for Manchester United, men kanskje ikke så bra til å bli kalt årets kjøp. Kanskje Tevez..

 

Jeg tror Torres kommer til å gjøre det bra i Liverpool, men årets kjøp? Nei, det tror jeg ikke. Kanskje Voronin faktisk..

 

Kanskje blir Malouda årets kjøp, dessverre..

 

Årets flopp kan fort bli Darren Bent, med tanke på prisen..

Bortsett fra Bent så har jeg egentlig ingen kandidater. Mange som tror Torres flopper, men det tror ikke jeg. Hadde ikke vært meg i mot, men..

Lenke til kommentar
Årets kjøp:

 

- Torres

- Benayoun

- Pizarro

- Malouda

- Eduardo

 

Årets flopp:

 

- Voronin

- Hargreaves

- Nani

- Anderson

- Bent

9273376[/snapback]

 

So du syntes Benayoun e eit bedre jøp en nani og anderson? de e kun liverpool supportera som kan sei sånt

9273803[/snapback]

 

 

Han kan få synes det han vil.

 

Årets flopp: Darren Bent

 

Årets Kjøp: Fernando Torres, Carlos Tevez, tror faktisk Voronin kan overraske mange.

Lenke til kommentar

Ricardo Vaz Te (portugisisk talent) i Bolton kan fort bli en bra signing. Det er typisk at det dukker opp en fra "intet" alle superkjøp får ofte selskap av en outsider. Ellers er jo Sagna (ARS) og Tal Ben Haim (CHE) bra kjøp pga prisene.

Teves må bli en hit både for mitt hjerte ogMAN U er avhengig av det. Når det gjelder Torres har POOL en egen evne til å lage gråstein av gull....

Lenke til kommentar

Xabi Alonso var ikke den mest etteraktede spilleren i 2004, selv om han var god i Sociedad så blomstert han i Liverpool. Han ble jaktet i fjor av barcelona om jeg husker riktig og han ble også jaget av Reak Madrid siden han kom til Liverpool...

 

Han var god før han kom til LFC, men ble enda bedre her...

 

Ikke helt det samme som å lage gull av gråstein, men absolutt ble han bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...