Gå til innhold

Sommerens beste signing, og årets bom kjøp?


Sameboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets kjøp: Andriy Voronin. Det er ikke så mange som forventer mye av ukraineren, mest på grunn av at han kom gratis fra Leverkusen. Jeg tror at han kommer til å tilpasse seg til engelsk fotball like kjapt som sin tidligere lagkamerat Berbatov.

 

Årets flopp: Darren Bent. Kom fra Charlton for utrolige £16.2 millioner. Etter min mening burde Berbatov og Keane være bankers på topp hos Spudz, derfor lurer jeg på hvor mange kamper Bent får hos sin nye klubb. Han er ikke en dårlig spiss, men med en slik prislapp burde han egentlig fått fast plass på laget, noe som ser mørkt ut.

Lenke til kommentar

Smith (Newcastle) tror jeg blir årets kjøp. Tett fulgt av Eduardo (Arsenal) og Nani (Manchester United).

 

Bent (Tottenham) kommer nok til å bli floppen, siden han var veldig dyr...

 

Angående Torres, tror jeg har får en midt på treet første sesong (6/10), men glimter som bare det neste sesong.

 

Tevez kan fort bli begge deler, men først må han jo komme til Man United.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Tror ikke Bent blir en flopp, men han blir nok en skuffelse. For en så høy prislapp bør han jo ha en fast plass på laget, og også putte ganske ofte. Det tror jeg nok ikke skjer.

 

For å være litt orginal tipper jeg at Roque Santa Cruz blir et av årets beste kjøp. Synes han er en interessant spiller.

 

Tror også at Torres gir tilbake mye av det Liverpool brukte på han, om det ikke løsner helt i år. Så gjør det forhåpentligvis det i årene som kommer.

Lenke til kommentar
Tror at Hargreaves og Voronin fort kan overraske.

 

Pizarro er et glimrende "kjøp" i og med at han gikk gratis.

 

Årets flopp blir enten Torres eller Bent.

9251887[/snapback]

 

Overraske? Til den prisen bør man vel være bunnsolid allerede spør du meg. Voronin som kom gratis er det lettere og forstå.

Lenke til kommentar
Tror at Hargreaves og Voronin fort kan overraske.

 

Pizarro er et glimrende "kjøp" i og med at han gikk gratis.

 

Årets flopp blir enten Torres eller Bent.

9251887[/snapback]

 

Overraske? Til den prisen bør man vel være bunnsolid allerede spør du meg. Voronin som kom gratis er det lettere og forstå.

9252651[/snapback]

Joda, men jeg tror han vil bli som en ny Keane (nesten). Keane kan ikke erstattes av noen, men jeg tror ikke Hargreaves kommer langt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...