Sameboe Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg tror årets signering blir Nani fra Sporting til Man Utd, og årets bom kjøp vil bli enten Eduardo da Silva til Arsenal, eller sløste penger på Fernando Torres. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Beste signering blir Malouda. Årets flopp blir Tevez. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Så lenge årets flopp ikke heter Fernando Torres, skal ikke jeg klage. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Bare tiden vil vise, jeg tror ikke Torres flopper, selv om kanskje noen bitre mancs her inne mener at han flopper om han ikke netter i annenhver kamp... Endret 9. august 2007 av Benitez Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Årets kjøp: Andriy Voronin. Det er ikke så mange som forventer mye av ukraineren, mest på grunn av at han kom gratis fra Leverkusen. Jeg tror at han kommer til å tilpasse seg til engelsk fotball like kjapt som sin tidligere lagkamerat Berbatov. Årets flopp: Darren Bent. Kom fra Charlton for utrolige £16.2 millioner. Etter min mening burde Berbatov og Keane være bankers på topp hos Spudz, derfor lurer jeg på hvor mange kamper Bent får hos sin nye klubb. Han er ikke en dårlig spiss, men med en slik prislapp burde han egentlig fått fast plass på laget, noe som ser mørkt ut. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Beste signering blir Malouda. Årets flopp blir Tevez. 9241670[/snapback] Jepp, tror nok Malouda kommer til å gjøre det bra, gjorde en helt ok match i community shield. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Smith (Newcastle) tror jeg blir årets kjøp. Tett fulgt av Eduardo (Arsenal) og Nani (Manchester United). Bent (Tottenham) kommer nok til å bli floppen, siden han var veldig dyr... Angående Torres, tror jeg har får en midt på treet første sesong (6/10), men glimter som bare det neste sesong. Tevez kan fort bli begge deler, men først må han jo komme til Man United. Endret 9. august 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 tror Tevez blir årets kjøp, mens Torres blir floppen.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tror ikke Bent blir en flopp, men han blir nok en skuffelse. For en så høy prislapp bør han jo ha en fast plass på laget, og også putte ganske ofte. Det tror jeg nok ikke skjer. For å være litt orginal tipper jeg at Roque Santa Cruz blir et av årets beste kjøp. Synes han er en interessant spiller. Tror også at Torres gir tilbake mye av det Liverpool brukte på han, om det ikke løsner helt i år. Så gjør det forhåpentligvis det i årene som kommer. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tevez tror jeg blir årets hit, desverre. Gikk og håpte på at han skulle komme til oss i sommer Flopp, tsja, Torres kan lett få stemplet ''flopp'' i pannen om han ikke presterer jevnt over, men det tror jeg han klarer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Håper Torres blir årets kjøp, og har virkelig tro på ukrainern Liverpool kjøpte ved navn Vorovin. Årets flopp er jeg usikker på men håper selvsagt Tevez Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Håper Torres blir årets kjøp, og har virkelig tro på ukrainern Liverpool kjøpte ved navn Vorovin. Årets flopp er jeg usikker på men håper selvsagt Tevez 9250273[/snapback] Han heter vel strengt tatt Voronin. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Darren Bent - Årets flopp. Pizzaro - Årets Kjøp. Begge med hensyn til penger det er blitt brukt på dem. Trur Torres gjør det bra utover i sesongen. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Darren Bent - Årets flopp. Pizzaro - Årets Kjøp. Begge med hensyn til penger det er blitt brukt på dem. Trur Torres gjør det bra utover i sesongen. 9251668[/snapback] Helt enig, men håper på at Torres blir årets store flopp! Endret 10. august 2007 av nikkoboss Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tror at Hargreaves og Voronin fort kan overraske. Pizarro er et glimrende "kjøp" i og med at han gikk gratis. Årets flopp blir enten Torres eller Bent. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Årets kjøp blir nok Malouda, dyr men han kan fort vise seg å bli en stor spiller. Voronin blir nok også en av årets overaskelser. Årets flopp kan bli Tevez med tanke på hva alle forventer, eller Torres siden "alle" forventer 15-20 mål av ham, både Liverpool-supportere og andre. Men vi får se... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg er ikke en av "alle" da isåfall. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tror at Hargreaves og Voronin fort kan overraske. Pizarro er et glimrende "kjøp" i og med at han gikk gratis. Årets flopp blir enten Torres eller Bent. 9251887[/snapback] Overraske? Til den prisen bør man vel være bunnsolid allerede spør du meg. Voronin som kom gratis er det lettere og forstå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tror at Hargreaves og Voronin fort kan overraske. Pizarro er et glimrende "kjøp" i og med at han gikk gratis. Årets flopp blir enten Torres eller Bent. 9251887[/snapback] Overraske? Til den prisen bør man vel være bunnsolid allerede spør du meg. Voronin som kom gratis er det lettere og forstå. 9252651[/snapback] Joda, men jeg tror han vil bli som en ny Keane (nesten). Keane kan ikke erstattes av noen, men jeg tror ikke Hargreaves kommer langt unna. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) slakt: fernando torres win: da Silva til Arsenal IPFC are waiting........................................................ Endret 10. august 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå