snorri Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 når jeg forsøker å endre en post, så funker det fint, helt til jeg skal trykke på submit, da nettleseren slår seg vrang, og ser ikke ut til å oppnå kontakt med serveren eller no... jeg bruker opera 7 beta 2, og har ikke lignende problemer på andre forum. --- men det virkelig mistenkelige er at om jeg går tilbake til posten istedenfor å vente, og oppdaterer siden, så ser jeg at posten min har blitt endret!?! noen skal myrdes for dette. eller kiles ihvertfall. men om du har et brukbart svar, så kan jeg prøve å unngå det. :o Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hardware.no støtter bare Internet Explorer, samme som MSN! Nei...fra Spock til Halvor...prøv å rensk cache og cookies... Har du forresten raskt internett? Det kan være stor pågang her, og da kan de med dårligst båndbredde bli satt bakerst i skolebussen. Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har ikke oppdaget lignende problem, og har heller ingen god løsning på problemet. ADDON: Denne posten ble nå endret med Opera 7.0 beta uten problemer Mvh, Amund Lenke til kommentar
Laka Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har selv opplevd det, men det var med IE. Hendet at jeg skulle endre posten min, men endre funksjonen var borte! Endte opp med at jeg måtte poste en ny tråd, som egentlig var helt unødvedig. Har ikke merket noe i det siste. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 var sikkert noe med linjen, den er kommer og går på en måte. bluecom er litt rare. men takk for hjelpen allikevel. --- edit: lol. den slår seg vrang nå også. det er ikke linjen, for jeg har prøvd på andre forum nå nettopp og ingen forskjell. det står bare at den laster ikke noe ned eller opp, men når jeg går tilbake til posten og oppdaterer, så ser jeg forandringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå