Gå til innhold

Har skjermkortet mitt tatt kvelden?

Knofle

Anbefalte innlegg

... Eller er det noen kloke hoder her som vet noe jeg kan prøve før jeg bestiller et nytt? :)

Skjermkortet er et GeForce 6800 LE, og det skal nevnes at det er ganske varmt her jeg sitter.

Edit: Um, det skulle komme et bilde her. Skal prøve å få fiksa det. :)

post-21193-1186662681_thumb.jpg

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neh, det virker bare som at pcen min jobber litt tregere enn normalt nå, så det tulla seg litt til.

Ja, jeg har lasta ned de nyeste driverne, og den er fortsatt litt teit. Regner med at det er bare å skrape den, really.

Og bildet er oppe nå, shark. :)

Edit: Det bør kanskje bemerkes at jeg låste opp noen pipelines til kortet for noen år siden. Kanskje jeg kan reversere prosessen, om det viser seg at det var de som tok kvelden?

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar

Sorry for litt seine svar, men pcen lever sitt eget liv akkurat nå.

Jeg avinstallerte ikke den gamle driveren før jeg installerte ny, nei.

Det er nok en del støv på skjermkortet og i vifta, muligens.

Det kan jo forsåvidt være et temperaturproblem, siden det var først etter litt spilling det skjedde. Funka bra i windows, men ikke når jeg åpna generals.

Nå er den kælv i windows også.

Jeg må nok laste ned et program for å vite nøyaktig load og idletemperatur, tror jeg. Det sier iallefall Nvidia. ;)

Lenke til kommentar

Den er relativt nyformatert, men jeg kan jo forsåvidt dra igang en til. Jeg vil jo selvsagt helst slippe å kjøpe nytt kort, siden jeg ikke vil koste på meg nye deler nå. Lasta ned nTune, det skal visstnok funke for temperaturavlesning. (Sikkert Nvidia standard)

Temperaturen på skjermkortet nå ligger på 73 grader.

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...