elektroboy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan noen hjelpe meg med innstillinger, når jeg skal ta bilde av stillestående biler? Er ikke helt hva de skal stå på skjønneru. Har et Canon 300D camera. Hva skal: AV stå på? P ? TV? ISO? Hvordan forandrer jeg iso? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Les bruksanvisningen og gå ut å ta masse bilder. Fotokompendiet som du finner her på forumet, kan også anbefales. Du bør tilegne deg litt kunnskap før du søker hjelp, da blir alt så mye lettere. Ikke vits å spørre om de helt grunnleggende tingene, som står i bruksanvisningen. Ut å knips, prøv og feil! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Alt for mange kjøper speilrefleks, uten å vite hva de egentlig kjøper. Har du gått til anskaffelse av et slikt kamera, lær deg å bruke det! Ellers kunne du like gjerne kjøpt et kompaktkamera med bare auto-funksjon og vært minst like fornøyd Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Alt for mange kjøper speilrefleks, uten å vite hva de egentlig kjøper. Har du gått til anskaffelse av et slikt kamera, lær deg å bruke det! Ellers kunne du like gjerne kjøpt et kompaktkamera med bare auto-funksjon og vært minst like fornøyd 9260002[/snapback] Er noe pappa har hatt på jobben, så har ikke kjøpt det skjølv! Men skal gå litt mere inn i kameraet Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kan noen hjelpe meg med innstillinger, når jeg skal ta bilde av stillestående biler?Er ikke helt hva de skal stå på skjønneru. Har et Canon 300D camera. Hva skal: AV stå på? P ? TV? ISO? Hvordan forandrer jeg iso? 9241234[/snapback] -Sett inn minnekort -slå på kamera -sett hjulet på grønn firkant -trykk på knappen som pekefingeren din finner det mest naturlig å trykke på og vips er ett stykk bilde tatt. Vil du være mer avansert, er det ikke dumt å begynne med litt å lese på nei.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg har ryddet i tråden. hvis noen lurer på noe om fotografering vil jeg anbefale disse menneskene å lage en egen tråd om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå