Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg stapper i et nytt spill og når jeg klikker på ikonet skal wii oppdaterers, noe som den har gjort flere ganger før når jeg har kjøpt en nytt spill, men nå får jeg update faild, og jeg får ikke spillt spillet, prøvd flere ganger, men det samme skjer hver gang Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvilket spill er det da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Tiger Woods PGA tour 07 den sier den skal oppdatere og spør om jeg godtar vilkårene, og når jeg tryker I accept, kommer update saken i et nano sekund før det står update failed Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 merkelig da... Du har ikke din wii koblet til internett? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 jo, den er på nett vie wi-fi til pc har prøvd å kobble den fra nett også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 faen, nå får jeg ikke spillt noen spill, prøvde RE 4 og igjen prøver den å oppdatere og får update failed Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har du oppdatert til siste firmware 3.0E? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809381 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 jepp, jeg har den, jeg har i hvertfall alle de tingene man skal ha etter updaten, så sent som å går spillte jeg wii sports uten problemer også i dag skulle jeg prøve PGA tour 07 som jeg fikk i postkassa, og da fikk jeg update failed og nå kan jeg ikke spille none wii spill, bare VC spill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 de løste seg etter at jeg slo av wii i 30 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå