Gå til innhold

hjelp med registeret

Anbefalte innlegg

leker meg litt med regedit for øyeblikket, og har funnet ut hvordan man kan forandre på rullemenyen som kommer opp når man høyreklikker på en bestemt fil. har lagt til masse osv, men da jeg installerte winrar her om dagen, så kommer det masse snarveier som jeg ikke vil ha der... de ser ut til å bare komme på mapper (er bare det jeg har sett foreløpig), så jeg lurte på hvor jeg finner en mappe som filtype.

hvor står det under HKEY_CLASSES_ROOT?

takk på forhånd.

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leker meg litt med regedit for øyeblikket, og har funnet ut hvordan man kan forandre på rullemenyen som kommer opp når man høyreklikker på en bestemt fil

Kanskje jeg har misforstått deg, men mener du at du kan endre høyreklikkmenyen via registeret? Dette har jeg selv lurt på lenge. Hvor i registeret gjør du dette?

Lenke til kommentar

tingen var at jeg skulle legge ut et bilde som jeg hadde funnet av dette. men nå bruker jeg ikke pc'en hvor det bildet og alt der var på for tiden. kikk innom denne posten etter en stund, så har jeg muligens satt inn bildet.

neways, hver gang jeg høyreklikker på en fil, så kommer det opp en snarvei til opera, og alt med winzip og høyreklikk er bortevekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...