CetOr Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei! Jeg har bestilt en Multicom Compal IFL90 med oppgradert følgende; Intel® Core™2 Duo Processor T7500 2.20GHZ 4MB [+886,-] oppgradert Harddisk: 160GB SATA 7200RPM 2.5" [+631,-] Oppgradert minne: 2GB DDR2 667MHz SO-DIMM (1 x 2GB [+530,-] Turbo minne: Intel® Turbo Memory 1GB [+305,-] Også har jeg hørt noe om at turbo minnet ikke støtter XP ellr no sånn? For jeg tenkte og bruke XP siden jeg har det hjemme, og jeg føler ikke noe behov for vista ennå.. Men vil dette fungere fint på XP? Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 XP støtte ikke turbominne. Har omtrent samme maskin som du har bestillt, og det har også flere som poster i Compal tråden. Det virker som om XP kjører bra på den maskinen der. Ser faktisk ut som ytelsen er høyere med XP enn med Vista grunnet bedre drivere... Lenke til kommentar
n0b0dy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Intel® Turbo Memory fungerer ikke i xp, nei. Men du kan ha det i maskinen hvis du skal gå over til vista seinere. Du får bare ikke brukt det. Ellers ser jo alt greit ut. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Okei=) Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå