My2Cents Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Har lyst å prøve Hot Shots Golf 5 (Everybody's Golf 5) demoen som ligger ute på Japansk PSN. Er det vanskelig å lage en JP konto og finne demoen i Playstation Store? Selve demoen skal være grei å spille, da det står tekst både Japansk og Engelsk Endret 9. august 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 http://www.japanesepsn.com/ Veldig enkelt å lage kontoen samt å finne demoen Synes spillet er kult jeg Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 http://www.japanesepsn.com/ Veldig enkelt å lage kontoen samt å finne demoen Synes spillet er kult jeg 9240756[/snapback] Skulle jeg kjøpe spillet fra Japan, vil jeg kunne spille online mot andre spillere som har en annen sone? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Godt spørsmål.. Det problemet fikk jeg med den amerikanske versjonen av motorstorm. Noen som veit? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva heter Hot Shots 5 på jpn store. Finner den ikke Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vil tro den heter みんなのGOLF5. Er i hvert fall det som står på det japanske coveret. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vil tro den heter ??GOLF?. Er i hvert fall det som står på det japanske coveret. 9241872[/snapback] Hmmm...finner bare ??GOLF2. Kan de ha fjernet den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Kan sjekke for dere jeg Edit: Ser ut som den er fjernet Endret 9. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan sjekke for dere jeg 9242031[/snapback] Konge! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er det noen måter jeg kan legge demoer over til dataen? For viss det går kan jeg gjøre det og sende den til dere Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er det noen måter jeg kan legge demoer over til dataen? For viss det går kan jeg gjøre det og sende den til dere 9242071[/snapback] Ikke som jeg vet i hvert fall. Du fant den ikke du heller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Gjorde faktisk ikke det, Steik må logge og leite mer grundig jeg er så mye på JAP Store Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ser dårlig ut for de som ikke allerede har lastet den ned Edit : Dette er fra min Downloadslist eneste måten å finne den på Endret 9. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ser dårlig ut for de som ikke allerede har lastet den ned Edit : Dette er fra min Downloadslist eneste måten å finne den på 9242186[/snapback] Trykk på download knappen, se om den laster ned. Kan bare være bilde som ikke vises Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Leste på et utenlandsk forum at demoen ble fjernet for 14 dager siden. Sony ønsker sikkert at folk skal kjøpe spillet i stedet for å spille demoen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg får lastet den ned Men seriøst, når ble Golf så fett egentlig. Tok noen runder med demoen jez dette er jo must have "sport" spill. Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg får lastet den ned 9242276[/snapback] Flott Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Flott? Dere finner jo ikke demoen uanz Elr har du noe på lur 2Cents?^^ Skal si ifra viss om demoen funker etter installering Edit : Install filen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Under installering Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etter innstall Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Demoen kom ikke fram, enten var det fordi jeg hadde den fra før, elr så forsvinner den fordi filen er ødelagt elr noe =/ Endret 9. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå