kloningen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Gjør du idet hele tatt det du får beskjed om *engel* Jeg har nå registrert min beta account:] laster ned fra gamershell nå (som http://eu.plaync.com/eu/rgtr-preorder sier selv er best) Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) 42 KB/s nedlasting, estimert småpene 400 timer. YA HOO WO HOO EDIT: 300 timer nå.. 300 / 24 = 12,5. Så litt lenger tid enn betaen eksisterer. Tror jeg har funne første buggen Endret 10. august 2007 av Terrasque Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) 42 KB/s nedlasting, estimert småpene 400 timer. YA HOO WO HOO 9250873[/snapback] Du mener vel minutter? Men updatinga skal jo ta såååååååååååå lang tid Endret 10. august 2007 av Pingun Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ah, minutter. Da er det jo fremdeles håp. Men fremdeles, infrastrukturen er for svak til å takle even en closed beta Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har et lite problem her. Bruker Windows Vista Ultimate 64 bit, har lastet ned torrenten fra gamer.no og extracta den til en egen mappe med WinRar. Men når jeg skal starte instalasjonen og dobbel klikker på install fila så blir bare hele explorer not responding og instalasjonen starter ikke. Har også prøvd å kjøre instalasjonen med administrator, men det er ingenting som starter. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kjem alltid opp error ca 60-70% på update, og kan ikkje spele. Kva er problemet? Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Patchern ser ut til å være veldig sein, sliter med å åpne playNC launchern også. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan rett og slett ikkje spele! Når eg trykkjer "Play now"-knappen kjem det opp "Checking for updates" og etter ca eit minutt kjem denne meldinga opp: Unable to contact game patch server.Please check your internet connection or try again later. If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button. Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError): Patch server communication error while performing operation: Getting Current Version Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 "If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button." Prøvd det? Vet det er litt vanskelig å lese, men det skader ikke.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 "If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button." Prøvd det? Vet det er litt vanskelig å lese, men det skader ikke.. 9251184[/snapback] Ops. Tenkte ikkje på det. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Av de 500 e-postene med nøkler som er sendt ut, har vi fått 10 i retur. Noen av dem er åpenbart stavet feil ved registrering, mens andre vet vi ikke hva som er galt med. Jeg har gjengitt en sensurert versjon av listen i bunn av dette innlegget, slik at det ikke skal være mulig å opprette nye kontoer som ligner for mye. De som kjenner seg igjen bør sende meg en e-post fra den aktuelle kontoen. Hvis e-postadressen den er sendt fra ligner på den som er registrert, vil jeg sende en nøkkel i retur. Min e-post-adresse er [email protected]. silent_sen****@homail.com kastm***@tslave.com hmyrl***@hotmaill.com trond_ro***@homail.com dryx****@gmail.com reserve5**@hotmail.ccom kimd***@bluezone.no sind**@c2*.no kimhennning***@hotmail.com axel_fr***@hotmail.com Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Takk for nøkkel, og torrenten ser ut til å ha ganske god hastighet. Jeg er nok i gang i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Takk for nøkkel, og torrenten ser ut til å ha ganske god hastighet. Jeg er nok i gang i løpet av kvelden. 9251450[/snapback] ikke for å ødelegge for deg men etter at du har lastet ned er du ikke fedig du må update også som tar lang tid har latet ned updaten i 4 timer og 30 min no å har kommet bare 46% Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 yes, jeg vant beta key Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) jeg får denne erroren HJELP MEG ! det er etter jeg først fikk en men jeg kunne trykke repir så eg gjorde det etter noen minutter kom denne Unable to contact game patch server. Please check your internet connection or try again later. If you want to skip the update step, force a launch using the right-click menu on the game list or main button. Error Code: 36 (PatchServerCommunicationError): Patch server communication error while performing operation: Getting Current Version Edit: 1 jeg har ikke noe "play" knapp jeg har bare en lilla update knapp nede i venstre hjørne 2hva er denne tråden til da snakke on hvor gøy det er ? Endret 10. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Tester spelet atm, men eg lurer på korleis ein kan chatte/skrive ting, for det er jo ein chattebox oppe til venstre. Veit nokon kan ein skal trykkje? Edit: head_hunter, les nokre innlegg over deg. Dette innlegget. Edit 2: Fann det ut. Slik som broderen sa det: Prøv og trykkje på enter. Endret 10. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 For ordens skyld, foreslår jeg at det opprettes egne tråder for generelle tilbakemeldinger om spillet, og evnt. problemer som oppstår under installeringen/patchingen. Denne tråden begynner allerede å bli ganske uoversiktelig, og de samme tilbakemeldingene har gjentatt seg flere ganger. På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 For ordens skyld, foreslår jeg at det opprettes egne tråder for generelle tilbakemeldinger om spillet, og evnt. problemer som oppstår under installeringen/patchingen. Denne tråden begynner allerede å bli ganske uoversiktelig, og de samme tilbakemeldingene har gjentatt seg flere ganger. På forhånd takk :-) 9251597[/snapback] Done. Link Lenke til kommentar
Nyaneve Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Etter å ha lastet ned klienten, instalert og alt det der trykket jeg naturlig nok på PlayNC ikonet. Resultatet var noe lading/instalering før en liten melding plutselig poppet opp. ERROR-------------------------------------------------------- Font 'Verdana' does not support style 'Regular'. Å skvisje Tabula Rasa ikonet gir samme resultatet bare uten patchingen og loadingen, samme gjør PlayNC ikonet når jeg siden trykker. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få satt igang betaen? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvor lenge kan vi spille på betaen ( har bare kommet 65% ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg