TST Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Det kommende onlinespillet Tabula Rasa gjennomgår nå en lukket betatesting. Nå kan du også bli med! Les mer Lenke til kommentar
Poks Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Chill. Gleder meg sykt til dette spillet, ser bra ut! halvor Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Um, dere har en liten skrivefeil i et av svaralternativene, så egentlig er ingen av svara riktige...doh..ingen key på noen av oss alså. Edit: Skriveleif Endret 9. august 2007 av PinneVed Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Denne gangen føler jeg meg heldig. Ettersom jeg har aldri vunnet i en slik konkurranse før, og vært med i nesten alle Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Um, dere har en liten skrivefeil i et av svaralternativene, så egentlig er ingen av svara riktige...doh..ingen key på noen av oss alså. Edit: Skriveleif 9241567[/snapback] Så var du ikke perfekt du heller ;-) (Den bittelille ubetydelige feilen er fikset) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Ser ikkje heilt ut som min stil, men prøver fordet. Kan jo alltids vere gøy. Kva var den bittelille ubetydelege feilen, om eg tør spørre? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 *vente på "tidsrom"*.... Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Typisk at jeg måtte finne denne 18minutter over 17:00 da Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 yay, da fikk jeg min key Ble utrolig trist når jeg fant ut at jeg måtte vente til i morgen for å spille! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 så morro ut så for se hvordan det ser ut Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ser utrolig bra ut spør du meg! *venter på morgendagens key* arg, noen spesiell grunn til at nedlastingslinken ikke funker? og får time out? ... Tviler på at jeg får so god grafikk med min ferrari på detta :\ ATI integrert radeon 1150 Endret 9. august 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Hurra...! Feeling lucky (for once). Jaggu, kjører DD fra gamershell istedenfor torrenten. Den går alt for tregt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Hvis dette ikke er noe for meg, gir jeg min nøkkel gladlig bort, men skal prøve først Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Må prøve detta siden det er innenfor den sjangeren jeg liker Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Hvis dette ikke er noe for meg, gir jeg min nøkkel gladlig bort, men skal prøve først 9243515[/snapback] Same her, fekk keyen nettopp. So ein kan starte å spele kl. 17:00 i morgon? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 jupp. I morra frå 17:00 - 00:00 Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Kva var den bittelille ubetydelege feilen, om eg tør spørre? 9242089[/snapback] Det kan jeg dessverre ikke utdype enda i fare for å røpe hva som er rett svar :-) arg, noen spesiell grunn til at nedlastingslinken ikke funker? og får time out? 9243271[/snapback] Fungerer brillefint for meg nå i hvert fall. Akkurat nå er det 4 seedere og 18 peers. Kan ha vært et forbipasserende problem. kjører DD fra gamershell istedenfor torrenten. Den går alt for tregt. 9243417[/snapback] Jeg fikk maksimal hastighet når jeg forsøkte nå, og erfaringsmessig får vi svært god tilbakemelding på hastigheten fra vår filserver. Har du anledning til å gi oss en trace route til download.gamer.no, så kan vi finne ut hva som kan være problemet? Hvis du har Windows XP: Start-menyen -> kjør -> skriv "cmd" og trykk Enter -> skriv tracert download.gamer.no Deretter kopierer/limer du inn resultatet her. So ein kan starte å spele kl. 17:00 i morgon? 9243667[/snapback] Det er korrekt. Endret 9. august 2007 av TST Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Kult. Håper berre me ikkje skal dra på ferie, igjen. Sist gong reiste me den dagen Fury hadde betatesting, so eg fekk ikkje teste det. Edit: Liten ordfeil som kan tolkes feil. Endret 9. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Jess fikk beta nøkkel ferdig og registrere meg nå driver og laster ned clienten også må jeg bare vente til i mora som foresten er bursdagen min også Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Flott Høres ut som et kongespill! Jeg svarte nettopp, svar som kom inn forseint i dag telles i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg