Joachim_F Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Folkene bak klassikeren Aliens versus Predator på PC jobber nå med et nytt og PSP-eksklusivt spill i serien. Les mer Lenke til kommentar
nosync Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 det "tragiske" er at dem lovet et nytt AvP 3 rundt 2000....men enda ikke noe. Hva som fikk dem til å fokusere på PSP fatter jeg ikke. Er ikke så stort marked iforhold til å lage et PC spill isteden.... Få bare håper det er ikke lenge til PC version nyheten kommer. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ville det ikke vært bedre om dette ble gitt ut til flere medier enn bare PSP? Så langt har jo de to eneste gode spillene i serien så langt kommet til pc. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Aliens versus Predator 1 & 2 til PC er blant tidenes beste spill. Da jeg først tittet på overskriften leste jeg det som AvP 3 - ekslusivt til PS3. Det hadde vært noe det I stedet har vi hittil fått "Aliens versus Predator - Extinction". En merkelig ide som endte opp like kjedelig og dårlig som forventet. Deretter klarte Vivendi og Eurocom utrolig nok å lage et kjedelig Predator-spill. (Noe som er godt gjort med tanke på utgangspunktet) Og nå dette til PSP? Jeg stiller meg skeptisk til det, men kan selvfølgelig ende opp å bli positivt overrasket. Har uansett heller mer lyst på AvP 3 til PC. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 AvP til PC ftw! Håper de inser at PSP ikke har stort nok marked og lager heller nytt AvP3 fra scratch Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ooooh, hvis det er sant at rebellion lager spillet håper jeg inderlig at de lager det like skummelt som ener'n, har fortsatt ikke hatt nerverne til å spille det spillet til slutt. Edit: Så nå at dette var en PSP-only, sier jeg bare. Endret 10. august 2007 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg