Shaper^ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fy faen! Microsoft kan brenne i helvette!! Jeg har ett DX10 kort så jeg slapp å oppdatere på lenge, men hvis du må ha nytt skjermkort for hver forbanna versjon som kommer ut så kan alt bare ta seg selv! Hvorfor ikek gjøre som de gjorde med DX9? Hadde du ett DX9 kort kunne du jo kjøre alt, og DX9.0C og noe greier, vetke om det er noen store forskjeller på den og vanlig dx9, men alikevel, dette er jo fåkkings retarded.. (Sorry språket, blir bare så utrolig forbanna) Hvis dette fortsetter og folk som skal "følge med" må bruke 4-5000 kr hver tredje måned, eler hver andre måned, så kommer jo faen ikke folk til å kjøpe skjermkort lengre. Faen Microsoft og skjermkortprodusenter osv. er blitt som Telenor, kjører på med melkekyr, og prøver å få så mye penger inn i kassa som mulig!! Lenke til kommentar
nosync Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 DirectX10.1 vil ikke bli brukt får om 1 år og da begyner de og lage det i spill så det tar nok noen år får vi får se no skikkelig til det ja. Uansett så var det sånn med Directx9 så føler ikke at jeg har driti meg ut. 9242542[/snapback] Helt enig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For christ` sake da Itavisen! Det her er tragisk! Burde ikke være tillatt med den type idiotiske overskrifter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Herregud! Eg som har ett nytt nVidia Gainward 8800GTS.Nei, no skal eg ha meg spillkonsoll. 9242110[/snapback] Jeg også har et nytt 8800GTS (640MB RAM)... Utrolig dårlig gjort av Microsoft. 9242133[/snapback] Hvorfor skylder alle på microsoft som tar teknologien et steg fram ? Det er ikke microsoft som du har kjøpt grafikkort av er det vel? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal hente ny PC neste tirsdag, med 8800 GTX 768mb. men som føler ikke jeg gjør et dårlig kjøp fordet. Kan jo bare oppgradere om 1-2 år. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Herregud! Eg som har ett nytt nVidia Gainward 8800GTS.Nei, no skal eg ha meg spillkonsoll. 9242110[/snapback] Jeg også har et nytt 8800GTS (640MB RAM)... Utrolig dårlig gjort av Microsoft. 9242133[/snapback] Hvorfor skylder alle på microsoft som tar teknologien et steg fram ? Det er ikke microsoft som du har kjøpt grafikkort av er det vel? 9242875[/snapback] Nei, men det er det at de gjør før de tenker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Herregud! Eg som har ett nytt nVidia Gainward 8800GTS.Nei, no skal eg ha meg spillkonsoll. 9242110[/snapback] Jeg også har et nytt 8800GTS (640MB RAM)... Utrolig dårlig gjort av Microsoft. 9242133[/snapback] Hvorfor skylder alle på microsoft som tar teknologien et steg fram ? Det er ikke microsoft som du har kjøpt grafikkort av er det vel? 9242875[/snapback] Nei, men det er det at de gjør før de tenker.. 9242890[/snapback] ja fortell meg om det. Herregud! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva er det folk er så sure for. Er ikke slik at spills om støtter Dx10.1 ikke støtter kort med dx10.0. Er jo bra at de lager forbedringer hele tiden. Selfølgelig viss man skal ha det nyeste og dyreste til en hver tid blir det dyrt, men er nok ikke noe poeng i det. Konsol blir uansett utdatert etterhvert også. Så vidt jeg har skjønt kjører 360 på en mellomting mellom dx9 og dx10. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Herregud! Eg som har ett nytt nVidia Gainward 8800GTS.Nei, no skal eg ha meg spillkonsoll. 9242110[/snapback] Jeg også har et nytt 8800GTS (640MB RAM)... Utrolig dårlig gjort av Microsoft. 9242133[/snapback] Hvorfor skylder alle på microsoft som tar teknologien et steg fram ? Det er ikke microsoft som du har kjøpt grafikkort av er det vel? 9242875[/snapback] nei er ikkje microsoft han har kjøpt skjermkort av, men sånn som ting er nå, så blir jo personer "tvunget" til å oppgradere for å støtte det nyeste. (ikkje at dei må det) men er rart Windows kjem med 10.1, når det ikkje har gått noke tid sia DX10 kom, og en må ha nytt skjermkort igjen, for å støtte 10.1 Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Selv om noe nytt kommer så betyr det ikke automatisk at det som er nå blir utdatert. Blir jo ikke noe dårligere kvalitet på det du har nå selv om naboen kjøper noe enda bedre Greit nok at en går glipp av noen features, litt kjipt men ikke til å unngå. Min mening ihvertfall, er glad jeg ikke er så kresen som den 'gemene hop'. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Selv om noe nytt kommer så betyr det ikke automatisk at det som er nå blir utdatert. Blir jo ikke noe dårligere kvalitet på det du har nå selv om naboen kjøper noe enda bedre Greit nok at en går glipp av noen features, litt kjipt men ikke til å unngå. Min mening ihvertfall, er glad jeg ikke er så kresen som den 'gemene hop'. 9242910[/snapback] Eg har 7800GT, kjem nok til å vente med å handle til eg får kjøpt eit 10.1. men er rart når ting blir gjort på den måten her. skulle nesten tru det var en deal mellom windows og gpu produsenter. hehe "bruk DX10 i spil, og vi gir ut 10.1 og folk må kjøpe enda eit nytt skjermkort for å få features" Endret 9. august 2007 av Solefald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Herregud! Eg som har ett nytt nVidia Gainward 8800GTS.Nei, no skal eg ha meg spillkonsoll. 9242110[/snapback] Jeg også har et nytt 8800GTS (640MB RAM)... Utrolig dårlig gjort av Microsoft. 9242133[/snapback] Hvorfor skylder alle på microsoft som tar teknologien et steg fram ? Det er ikke microsoft som du har kjøpt grafikkort av er det vel? 9242875[/snapback] nei er ikkje microsoft han har kjøpt skjermkort av, men sånn som ting er nå, så blir jo personer "tvunget" til å oppgradere for å støtte det nyeste. (ikkje at dei må det) men er rart Windows kjem med 10.1, når det ikkje har gått noke tid sia DX10 kom, og en må ha nytt skjermkort igjen, for å støtte 10.1 9242909[/snapback] Windows kom med dx10, SP1 kommer med 10.1. Uansett så vil du fortsatt dra nytte av dx10. forskjellene er små. Teknologien går framover slik er det bare. Og om du sitter på informasjon på at microsoft holdt tilbake 10.1 for å tjene mer penger så må du gjerne bringe opplysningene på bordet. nå er det jo slik at det ikke er microsoft som tjener penger på grafikkort da. Om du ikke har slike opplysninger så blir det bare kverulering og tomme beskyldinger. noe som du bør holde deg for god til. Endret 9. august 2007 av Kron Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg gir opp. Tror heller jeg velger en X360 og har den i noen år fremfor en PC som kommer til å koste meg skjorta, sjæla og litt til bare for å kjøre spillene på topp notch. Irriterende at de skal gjøre slikt, meget irriterende. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvordan kan DX10 være gammelt når det nesten ikke finnes spill som bruker DX10? Leste at nyeste spillet til ID Software, "Rage", ikke benytter DX10 i det hele tatt. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nuvel. Hvis en faktisk leser artikkelen som ITavisen har hentet dette fra (noe som alltid kan være greit med ITavisen sine artikler) så er det snakk om minimale endringer som det ikke er usannsynlig at developers driter godt i en stund; But these gamers shouldn't fret too much - 10.1 adds virtually nothing that they will care about and, more to the point, adds almost nothing that developers are likely to care about. The spec revision basically makes a number of things that are optional in DX10 compulsory under the new standard - such as 32-bit floating point filtering, as opposed to the 16-bit current. 4xAA is a compulsory standard to support in 10.1, whereas graphics vendors can pick and choose their anti-aliasing support currently. Jaja Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvordan kan DX10 være gammelt når det nesten ikke finnes spill som bruker DX10?Leste at nyeste spillet til ID Software, "Rage", ikke benytter DX10 i det hele tatt. 9242992[/snapback] ITavisen - Nothing is impossible Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg synes det hele lukter krisemaksimering lang vei. Og ITavisen er kanskje blant Norges minst seriøse aviser for faget. Endret 9. august 2007 av Kharan Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kilden er jo ikke IT-Avisen da.. De har snappet opp dette fra en US kilde og regelrett oversatt dems tekst til norsk og publisert det hos seg. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Neida, IT-Avisen er ikke kilden. Men de tar gjerne en artikkel og publiserer sin egen tolkning av denne, noe som kan medføre at man får et helt annet inntrykk av sakens stilling. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg gir opp. Tror heller jeg velger en X360 og har den i noen år fremfor en PC som kommer til å koste meg skjorta, sjæla og litt til bare for å kjøre spillene på topp notch. Irriterende at de skal gjøre slikt, meget irriterende. 9242965[/snapback] Igjen jeg forstår ikke hva som er så iriterende. 360 er ikke top notch, punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå