mintman Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Dette er et sprørsmål til dere andre som har Acer Aspire 5613WLMi og jeg viser til denne posten jeg hadde i Nettverk (dårlig med respons der): Link Noen andre som sliter med dette problemet på sin Acer? Snakket med Acer Kundesupport idag (ikke å anbefalle!), og de påsto at så lenge jeg ikke fikk en feilmelding så var det ikke noe galt Endret 10. august 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette er et sprørsmål til dere andre som har Acer Aspire 5613WLMi og jeg viser til denne posten jeg hadde i Nettverk (dårlig med respons der): Link Noen andre som sliter med dette problemet på sin Acer? Snakket med Acer Kundesupport idag (ikke å anbefalle!), og de påsto at så lenge jeg ikke fikk en feilmelding så var det ikke noe galt 9240294[/snapback] Har ikke dette problemet på min,den går som en drøm,har du prøvd å reinstallere alt til fabrikkinstillinger. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Vel dette løste seg på en måte i går. Installerte XP på den istedenfor og dette er en drøm i forhold til Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå