Testkise Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har etter mye om og men klart å få fargesignaler på TV'en fra min bærbare med TV-utgang. Problemet lot seg løse med en såkalt ColorFix kabelstump til kr. 75,-. MEN: Jeg klarer ikke å spille videofiler i MediaPlayeren! Jeg ser filmen rulle og gå på den bærbare, men på TV'en er feltet i MediaPlayeren HELT svart! Ellers ser jo alt ut til å funke som det skal... Hva kan være problemet? Noen forslag? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Du har 3 muligheter tror jeg: 1. Prøv TVtool, anbefales 2. Slå av hardwareakselerasjon 3. Hvis det går an, sett TV som primary diplay PS: Dette har vært oppe mange ganger, så du kunne kanskje ha funnet noe hvis du hadde søkt i forumet Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Det fungerte meget bra å deaktivere maskinvareakselerasjonen. Trengte bare å gå noen hakk ned. Men hvilke følger får det å deaktivere denne? Får jeg dårligere ytelse på grafikkortet? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg er ikke helt sikker, men jeg fikk ikke spill og DVD til å fungere da det var slått helt av. Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 TVtool funket ikke for kortet jeg har i min bærbare. Men nå har jeg jo fått løst problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå