Gå til innhold

Noen som spiller Track And Field

Raul07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynte å spille dette i går. Fan det er noen grener som er vanskelige

9240271[/snapback]

Yep, har kommet meg gjennom det. Men mangler fortsatt de tre siste achievement'ene (slegge over 90 m, 2.38 i høydehopp og "perfection"). Setter dere opp på vennelista mi, siden jeg ikke har så mange andre med dette spillet. Greit å ha noen rekorder å jage. :)

Lenke til kommentar

legg meg til..

gamertag: Grandiosa

Ja, hvordan hoppe høyde? det får jeg ikke til.

Og så ser jeg at 7 av de på topp 10 på hundremeteren er fra Japan. Klarer de 7 sekunder, eller har de en form for trykkemaskin?

har forøvrig 9.77 på 100 meteren. det var med GuitarHero gitaren. Den funker bra til dette spillet :cool:

Endret av Gotham
Lenke til kommentar
Kommer ikke lenger enn til slegge.. tips?

Klarer heller ikke å komme meg under 10 blank på 100m.. trykker som gal!

9244127[/snapback]

Slegge, så må du trykke når slegga er rød (og holde inne til den er 45 grader). Blir ufattetlig vanskelig mot slutten men du kan klare kravet med lavere hastighet.

Bruker forøvrig den analoge stikka til å løpe. Med knapper så er jeg kjempetreg.

Lenke til kommentar
Kommer ikke lenger enn til slegge.. tips?

Klarer heller ikke å komme meg under 10 blank på 100m.. trykker som gal!

9244127[/snapback]

Slegge, så må du trykke når slegga er rød (og holde inne til den er 45 grader). Blir ufattetlig vanskelig mot slutten men du kan klare kravet med lavere hastighet.

Bruker forøvrig den analoge stikka til å løpe. Med knapper så er jeg kjempetreg.

9244170[/snapback]

Viste ikke at man kunne løpe med analoge stikka ;) Kanskje derfor jeg ikke klarer under 10sek. Takk for tips

Lenke til kommentar
Track & Field er rått :)

9241496[/snapback]

Ser du har høydehopp achievementet. Gode tips mottas med takk. :)

9243883[/snapback]

Først trykker du Action-button for å starte hoppet, deretter må du bruker sammen knapp for å styre gradene når du faller. Altså, etter at du hopper er det fortsatt mulig å stille gradene. Om du skjønner. Er dårlig til å forklare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...