Raul07 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Begynte å spille dette i går. Fan det er noen grener som er vanskelige Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Begynte å spille dette i går. Fan det er noen grener som er vanskelige 9240271[/snapback] Yep, har kommet meg gjennom det. Men mangler fortsatt de tre siste achievement'ene (slegge over 90 m, 2.38 i høydehopp og "perfection"). Setter dere opp på vennelista mi, siden jeg ikke har så mange andre med dette spillet. Greit å ha noen rekorder å jage. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Får vel gå til anskaffelse av dette spillet da..... Prøvde demoen og den var grei nok. Men med kun to øvelser i demoen føler jeg kanskje at jeg ikke fikk helt riktig inntrykk av spillet. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ikke at hver øvelse er så jævla bra, men spillet har den gode egenskapen ved at du bare må prøve det en gang til (for å få nye rekorder). Men stol ikke bare på meg, du kan jo f.eks. lese Eurogamer reviewet før du kjøper: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81101 8/10 ! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Track & Field er rått 9241496[/snapback] Ser du har høydehopp achievementet. Gode tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) legg meg til.. gamertag: Grandiosa Ja, hvordan hoppe høyde? det får jeg ikke til. Og så ser jeg at 7 av de på topp 10 på hundremeteren er fra Japan. Klarer de 7 sekunder, eller har de en form for trykkemaskin? har forøvrig 9.77 på 100 meteren. det var med GuitarHero gitaren. Den funker bra til dette spillet Endret 9. august 2007 av Gotham Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kommer ikke lenger enn til slegge.. tips? Klarer heller ikke å komme meg under 10 blank på 100m.. trykker som gal! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kommer ikke lenger enn til slegge.. tips? Klarer heller ikke å komme meg under 10 blank på 100m.. trykker som gal! 9244127[/snapback] Slegge, så må du trykke når slegga er rød (og holde inne til den er 45 grader). Blir ufattetlig vanskelig mot slutten men du kan klare kravet med lavere hastighet. Bruker forøvrig den analoge stikka til å løpe. Med knapper så er jeg kjempetreg. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kommer ikke lenger enn til slegge.. tips? Klarer heller ikke å komme meg under 10 blank på 100m.. trykker som gal! 9244127[/snapback] Slegge, så må du trykke når slegga er rød (og holde inne til den er 45 grader). Blir ufattetlig vanskelig mot slutten men du kan klare kravet med lavere hastighet. Bruker forøvrig den analoge stikka til å løpe. Med knapper så er jeg kjempetreg. 9244170[/snapback] Viste ikke at man kunne løpe med analoge stikka Kanskje derfor jeg ikke klarer under 10sek. Takk for tips Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Et annet tips er at jeg har mappet "action"-knappen (A) til "left trigger". Dermed kan jeg bruke høyrehånda til å løpe, og venstrehånda til å hoppe/kaste. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Track & Field er rått 9241496[/snapback] Ser du har høydehopp achievementet. Gode tips mottas med takk. 9243883[/snapback] Først trykker du Action-button for å starte hoppet, deretter må du bruker sammen knapp for å styre gradene når du faller. Altså, etter at du hopper er det fortsatt mulig å stille gradene. Om du skjønner. Er dårlig til å forklare. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Går greit, fant ut av det selv. Trykker inn knappen (såvidt) for å hoppe rett etter i'en i "Konami"... deretter trykker jeg inn og holder den inne når hopperen er høyest i lufta. Klarte nettopp 2.40! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har nå alle achievement'ene. Fant også ut hvordan man kaster langt i slegge. Trykk på knappen når den siste baren begynner å fylles opp. Det går såpass for at hvis man treffer riktig så er baren ca. halvveis fyllt opp når kastet utføres. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har nå alle achievement'ene. Hvordan treffer du 'fugl' på spydkast? Enda ikke sett noen som flyr rundt.. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har nå alle achievement'ene. Hvordan treffer du 'fugl' på spydkast? Enda ikke sett noen som flyr rundt.. 9260787[/snapback] Du må bare ha høy nok vinkel så flyr spydet ut av bildet og treffer en fugl. Festlig achievement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå