Reeve Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg så nettop en reklame på TV3 for den nye Viasat 4. Og der viste de mange, korte klipp fra forskjellige filmer og serier. Og der så jeg to eller tre klipp fra Stargate Atlantis Er det noen som vet om Stargate Atlantis skal begynne på denne kanalen? EDIT: Har funnet ut at den nye kanalen er "Viasat 4" og kommer sammen med det digitale bakkenettet. Den skal også tydeligvis ligge gratis i bakkenettet sammen med NRK og TV2. (TV2 er gratis frem til 2010) Endret 9. august 2007 av Farnsworth 1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vel, Viasat har jo svenske TV 6 som viser Atlantis, så det er jo mye mulig at de prøver seg med det på en norsk kanal også? De kjørte jo første sesongen av SG-1 et par ganger på TV3 for noen år siden også. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Vel, Viasat har jo svenske TV 6 som viser Atlantis, så det er jo mye mulig at de prøver seg med det på en norsk kanal også?De kjørte jo første sesongen av SG-1 et par ganger på TV3 for noen år siden også. 9242090[/snapback] Jeg håper i hvertfall det Og siden det kommer i det digitale bakkenettet, så betyr vel det at det også kommer i HD? 1 Lenke til kommentar
Eirik_1990 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 nrk skal starte en ny kanal: NRK3, og der skal det gå stargate atlantis Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det er viasat4 som kommer til å sende SG-A, den kommer garantert ikke til å ligge åpent i nettet dvs at man må kjøpe Rikspakken hvis man vil ha det. De kommer nok heller ikke til å sende det i HD. Såvidt jeg vet er det ingen HD kanaler enda i det nye bakkenettet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vel, Viasat har jo svenske TV 6 som viser Atlantis, så det er jo mye mulig at de prøver seg med det på en norsk kanal også?De kjørte jo første sesongen av SG-1 et par ganger på TV3 for noen år siden også. 9242090[/snapback] Jeg håper i hvertfall det Og siden det kommer i det digitale bakkenettet, så betyr vel det at det også kommer i HD? 9246071[/snapback] Beklager, men Digital er ikke synonymt med HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå