jonassr Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er noen som har Lian Li Miditower PC7BSCANDV3 u/powersupply. Jeg har veldig lyst på det, men jeg er redd Miditower er for lite om jeg skal få plass til mitt SVÆRE GTX kort... Noen som har noen erfaringer rundt dette kabinettet? Er det veldig lite og gir det ordentlig gjennomlufting til komponentene? Er det stort nok? Vil helst ikke at jeg skal få et kabinett som ikke er stort nok til komponentene i datamaskinen. Det ser veldig bra ut, men er redd for at det er for lite - som sagt. (Link til kabinett) Endret 9. august 2007 av jonassr Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg lurer faktisk enda litt på dette, ingen som har hatt denne kombinasjonen og kan legge ut noen erfaringer rundt denne? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvis du ser på bildet du linket til, så ser du at det er en hdd boks nederst og en ovenfor. Den som er ovenfor stikker ikke så mye ut. Hvis hovedkortet er ett normal atx hk, så vil skjermkortet ditt passe inn i det området, og det er derfor ikke noen plassproblemer. Har en tidligere versjon av kabinettet selv, og har nesten 10cm å gå på med et 8800gts... Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Er usikker på om det er stor forskjell størrelsesmessig mellom GTS og GTX, men du har sikkert rett angående at det er plass til det. Har ikke fått kabinettet tilsendt riktig enda, derfor lurte jeg bare litt på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå