TST Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Klipp fra flerspillerdelen. Se videoen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hmm, virker absolutt ikke dumt. Ser ut som de har lagt mye arbeid i dette, satser på at MOHA kan ta seg opp til gamle høyder. Husker fortsatt 1'ern, det var mye moro på LAN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 det der så jo bare masete ut. folk løper rundt som kyllinger uten hode og skyter villt rundt seg Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Virket ikke akkurat som det var flerspillerdelen vi så der. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Så nettopp igjennom band of brothers, og de er ingenting som gjør deg mer giret enn den serien til å spille dette spillet! gleder meg enormt. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Pen grafikk men etter at jeg leste at det kun er 12 spillere i MP så er det tvilsomt om jeg gidder å bry meg mer med dette. Likte ikke alle animasjonene heller i videoen. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er ingenting bra med MoH-serien. I alle spillene er du en enslig drapsmaskin. Det ødelegger realismen totalt. Det "unike" med Airborne er at du skal hoppe i fallskjerm og starte oppdraget fra hvilket sted du vil. Hva er så spesielt med det? Oppdragene er de samme uansett hvor du lander. Lagkameratene i spillet er som regel udødelig eller udugelig, ellers er alt scriptet. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Mange som er uenig med deg der. Likte moh til psone og mohaa så håper spillet viser seg like sterkt som det gjorde i startfasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg