Heineoen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hei! Byttet innsug på bilen min.. Men så er det en vakum slange fra toppdekslet som gikk inn på det orginale innsuget.. Dette er det ikke lagt opp til på det nye.. Hva skal jeg gjøre med denne da? Hva slags betydning har den? Takk!... Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva med å gi litt info om hvordan bil? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Chrysler Neon 98' 2.0i Tror dt ska være noe slags olje damp? Lenke til kommentar
sgt.pepper Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Slangen er der for å slippe ut gasser og fuktighet fra motoroljen. Det beste er a sette på et eget filter i enden av slangen. "Breather filter" http://bsbildeler.no/butikk/seksjon.aspx?v...1399/1375/10979 Det lille filteret på vedlagte bilde er et slikt. Rune Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Aha! Alltid lurt på hva de filtra der skal brukes til.. Jeg tredde bare en nylonsstrømpe over jeg, men dt må være et slikt filter eller? Lenke til kommentar
sgt.pepper Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du burde sette på et ok filter for å unngå å forurense motoroljen. I standard luftfilter bokser er det et breatherfilter av skumgummi, det byttes som regel ved service samtidig som luftfilteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå